♥Cherrypie♥ Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 hatt stikninger i eggstokkene på ene sida mest å murringer i korsryggen pluss mens smerter helt siden el dagen.. murringene og stikningene ga seg for 2 dager siden ca å nå har jeg det bare avogtil på dagen men da er det vondere, liksom stråler nedover beina på innsida, er oxo innmaaaari zzzz idag og igår,heeelt ferdig.. har fått sinnsykt med halsbrann igår og idag,har kommet å blitt sterkere hver dag nå de siste 3 dagene, nå er jeg superøm i korsryggen, litt murring der igjen, pluss at jeg tisser ofte, å det kan stikke litt i puppene avogtil sånn som om jeg stakk med nål hehe.. murringene i ryggen går liksom mest på venstre side hvor stikningene har vært værst å forover mot eggstokkene på samma side på en måte! følermeg helt i koma!ughh... tror dere jeg får mensen i helga? er disse symptomene noe å stole på? æsj er så lei lei lei av å tenke på om jeg er gravid!!!!! åhhhh!!!! :-(
isi* med liten januar spire!! Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Aaaltsååå. Får du mens i helgen, sitter jeg med ned å streiker!!! Jeg er klar for at du har bebis i magen!!! Kan jeg få bli b-i-m filletante??? Ikke sett noe til tr enda jeg heller... Men dårlig med sympotomer, utenom VELDIG trøtt og halsbrann.... Hva er det som skjer med verden?? Gi oss noen pos tester!!!
♥Cherrypie♥ Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2008 ja vet får j ikke mens er det noe galt med verden! symptomer uten baby! hehe huff!! jeg føler meg pill råtten å magesyra svir i halsen min den halsbrannen asså!!!:-( må slappe av jeg nå å ta ett cola glass selvom jeg føelr dte hjelper lite! god natt/kveld til alle! klemz:o)
isi* med liten januar spire!! Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Jah, lykke til!!! Uffda får håpe at det er en liten krabbat som bare plager deg litt!!! Kos deg med colaen! Jeg skal se frustrerte fruer og krype i seng og vente på sambo, og heller nyte at tr ikke er dukket opp enda =) kommer noe godt utav det!!! håper alle får en bedre dag i morgen!!! Klemklem
♥Cherrypie♥ Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2008 frustrerte fruer var bra:-) fikk nesten ikke sett forrige sesong for da var jo jenta vår nyfødt nesten å da er det jo umulig å få sett noe som helst! er så spent på helgen..er jo noen her som har hatt sånne sympt som meg men likevel ikke vært gravide! så er jo ikke lett å si! føler meg uggen idag,men må på 1års kontroll med snuppa etterpå..ble litt kvalm idag...uff nei må bare vente åse,venter på billige testene mine ! kanskje dem kommer imårra?hmmhmm***
isi* med liten januar spire!! Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 Kanskje. MErklelig det der. Nå er jeg sykemeldt, å hater å være hjemme fordi jeg må!!! Orker ingenting, er kjempe trøtt. Å i natt våknet jeg av at jeg "klødde" sånn nedentil, men det hjalp ikke å klø. Var liksom innvendig. På do, å der hadde jeg fått blærebetennelse, sånn i løpet av noen timer. Var sikker på at tr var dukket opp for hadde så mensmurringer, men bare pittelitt blod. Skjønner ingenting jeg nå. Opplevd noe lignende??? Noen andre? hmmm
camilla - med snart ny spire Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 Jeg krysser fingre og tær for at det er en liten spire som plager deg:-) Hold oss oppdatert!!!
isi* med liten januar spire!! Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 Tihi takk for det. Men jeg tviler... Hvordan går det med deg da?? Leste i ett annet innlegg om symptomene dine. Kjempegøy viss det er 1pp da! Masse lykke til!!! Hehe kanskje det er en liten ramponge i deg ;-) Ha en strålende dag!
♥Cherrypie♥ Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. februar 2008 da jeg var gravid første gangen blødde jeg noen få dager,bare litt av og på.ikke sånn at jeg fylte tampongene elelr noe men d var festeblødning! så lenge det ikke er smerter involvert er det normalt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå