☆lillastjerne☆ Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 hvis jeg vil, så er det bare å starte å prøve!!!!!! ( og at h*n vil være like velkommen som snuppa) Det blir så feil synes jeg:( vil SÅÅÅÅÅ gjerne at han også ønsker en til:/ hmmm, hva gjør jeg da?? Jeg ønsker sterkt en til!!!! Men vil så gjerne ha han med på drømmen :,(
*Lissi* Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Han vil ikke ha flere.......men er greit å starte prøving om du vil? Virker jo som om han har litt lyst da:-)
Makko med to små gutter Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Min var sånn passe lunken til å starte å prøve... "ja det hadde jo vært synd om vi ikke fikk noen, så vi må vel bare starte... " Noe i den duren. Virket helt uintr. i hele prøvinga (selvom jeg fortalte han lite, og han viste aldri når jeg hadde el ol. ) -Men hvem holdt ikke på å begynne å gråte når jeg fortalte at jeg var gravid? Han har lest hele boka vi fikk hos legen (han var med på første kontroll!), og alt fram til nå i den tjukke boka jeg har. Nå stryker han meg over magen nesten hver kveld. Og her en dag når han skulle reise bort med jobb sa han hade til bikkja, meg og den lille i magen (jeg er 13 uker på vei)
☆lillastjerne☆ Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2008 dytter denne litt!! Noen flere synspunkt??
Trultemora er presseklar!! Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Høres jo ut som at han vil ha en liten en til da! Hadde han vært fullstendig imot det så hadde han sagt at det hadde vært fullstendig uaktuelt uansett faan! Da hadde han aldri kommet til å sagt at "hvis du vil så er det bare å sette igang å prøve"!! Så pøka på!!!
☆lillastjerne☆ Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. februar 2008 Ja, er jo det som er! Men ønsker så gjerne at han kan si det isåfall...har lyst å skikkelig planlegge sistemann:) Men uansett blir det ikke noe prøving før til sommeren.(passer best med 09 baby tenkte jeg;) ) så håper han kansje sier at han ønsker det etterhvert!??!?!? kryss fingrene for oss da jenter:) Og takk for oppmuntringene:):)
skatten kom i mai :) Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 han virker jo ikke helt i mot.. kanskje han bare har litt vanskelig for å engasjere seg slik vi kvinnfolk gjør? eller kanskje han vil ha litt mer tid før han klarer å se at det hadde vært fint med enda en? det er ikke alltid like enkelt å forstå, men han virker jo ikke imot det hvis han sier det slik, men vær nå ærlig med han og prat sammen før du plutselig er gravid..
☆lillastjerne☆ Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. februar 2008 Er akkurat det som er, har ikke lyst å bli gravid uten at han "prøver" ilag med meg!!! Men jeg må til legen uansett å ta ut spiralen først, så gravid blir jeg nok ikke helt plutselig ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå