Gå til innhold

Er alle her med i barselgrupper ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om jeg vil være med, men det er vel sikkert koselig ? :)

Tenker på det kan jo være ganske så stor aldersforskjell, jeg som bare er 22, så kan det jo hende jeg kommer i gruppe med noen som er dobbelt så gamle som meg ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner hva du mener, jeg er 18 og var litt med på de tre møtene vi hadde på helsestasjonen, men de fleste var på alder med moren min( ikke noe galt i det) men litt vanskelig å ha så mye tilfelles, selvom alt med babyen er nytt for alle er man liksom på helt forskjellige stadier i livet.. hvor bor du da?

Skrevet

Jeg er ikke med i barselgruppe.. Er like gammel som deg. Tiden det er på passer så dårlig. Ellers kan det nok hende jeg hadde stikki innom for å se åssen det er.

Skrevet

ja, det er midt på formidagen, jeg går på skolen så det passer veldig dårlig.. litt synd det ikke finnes en B- gruppe for unge mødre, hadde vært hyggelig..=)

Skrevet

Jeg er med i barselgruppe. Varierer litt hvor mange vi er som treffes, men hyggelig å bli kjent med noen i samme situasjon. Greit å ha noen å diskutere babyting med som er midt oppe i det selv. Dermed "sparer" jeg sambo og andre venner for slik prat som kun er for "spesielt interesserte" ;)

Bor i Oslo, i vår bydel hadde de satt sammen gruppe etter alder. Kanskje de gjør det hos deg og?

Skrevet

Er fra bærum...

Er ikke det at jeg ikke har tid, for det har jeg jo, men selv om man så og si er i samme situasjon, så er man jo på langt nær i samme livssituasjon vil jeg tro.. Er jo sikkert litt andre problemstillinger man har når man er ung mor.

Skrevet

Jeg er 30 og i barselgruppe med ei på 22 blant annet. Det går kjemep fint det. Vi har mye til felles og skravla går i ett sett hos oss iallefall. :0)

Skrevet

Jeg er med, er yngst da. Jeg er 24, resten er 30+, eldste 42. Men det går helt fint. Vi prater jo stort sett om barna og hverdagen. Kjekt å treffe folk med samme hverdag som deg, mine venniner har enten ikke barn, eller eldre barn, så det er ikke så mangen andre å prate med og ting som skjer...

Skrevet

hehe :)

Jeg har vel sikkert bare litt angst..

Føler folk har litt lett for å stemple mødre rundt min alder for uvitende unge mødre, selv om jeg føler meg jo ikke skummelt ung mor heller :)

Men, men skader vel ikke å møte opp, men ble bare litt skremt da helsesøster sa at man burde møtes hver 14 dag og gå på kafe og slikt, og om ikke jeg ville det burde jeg si ifra slik at en annen kunne få plassen, men vet jo ikke enda om man kommer overens med de i gruppen eller ikke da ? :)

(HI)

Skrevet

hvilken bydel er det da? jeg bor i oslo jeg også, men vi har ikke noe sånt på vår helsestasjon.. enig med den der at man vil spare sambo osv for mye av mamma skravlen;)

Skrevet

skjønner angsten, jeg følte værtfall at de så litt ned på meg siden jeg var ung, og dermed liksom ikke en like god mamma som dem. men det er jo heldigvis ikke sant da=) alderen spiller jo ingen rolle, er det man har i hodet som avgjør det mener jeg.. lykke til=)

Skrevet

huff så trist å føle det da *emmagullet mitt*. Kan ikke forstå at noen skulle mene noe negativt om unge mødre. Dere er jo kjempe flinke og tøffe som fikk barn i ung alder..! Klem til deg!

Skrevet

tusen takk=) det var hyggelig å få en sånn tilbake mel!!

klem tilbake=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...