Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Stresser om morgenen for å rekke jobben. 3 kvarters kjøretur.. Stresser på jobb for å prestere.. Stresser i lunchen for å komme tilbake til skrivebordet. Stresser som faen hjem fra jobb for å rekke barnehagen. Stresser med å lage middag - alle er jo sultne må vite.. Stresser med å leke med ungen før h*n legger seg. Stresser med å få h*n i seng før det blir for sent. Stresser med å rekke over husarbeidet. Stresser så jeg skal få tid til mannens problemer og behov for å prate. Stresser med å pleie vennskap pr msn. (alt jeg har tia til) Stresser med å pule gubben sånn at jeg skal få nok tid til å sove. Stresser med å få sove. Stresser helt sikkert om natta også.. Er det aldri noen ende? Sitter bare her og gråter, alt ser så jævla motløst ut...
KaMa Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Dersom du lærer deg noen avslapningsteknikker så hjelper det nok på en del av stresset, ellers så kan du jo fint gjøre noen justeringer i livet ditt som får stressfaktoren ned.
KariMari Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Herregud jente, jeg ble selv helt stressa av å lese dette jeg!! Du må stresse NED!!!! Lær deg å ta ting mer som de kommer, og for guds skyld lær deg å bli mer egoistisk;-) Har selv dårlig samvittighet innimellom fordi jeg ikke makter å pleie alle venneforholda mine, men så tenker jeg at andre har det på nøyaktig samme måte, og at de også kan ta kontakt. Lær deg å gi litt mer blaffen rett og slett. Du vil nok kjapt se at både familie, jobb og venner fortsatt vil bestå:-) Og du....stresser du med å pule gubben sånn at du skal få nok tid til å sove....? Hvis mannen her vil ha seg og ikke jeg, vel, så blir det nok ikke noe på´n nei.....Men han styrer selv høyrehånda si hvis han må;-) Snodig det der egentlig, at det aldri er motsatt...;-) Hvis HAN ikke vil, men jeg vil, så blir det alltid noe likevel:-D Sex skal være lystbetont, IKKE tvang, så det må han bare ta innover seg, ellers så blir situasjonen rimelig uutholdelig for deg etterhvert....
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 HI her. Tusen takk begge to. Veldig glad for svar og råd. Vi er jo født med overdreven dårlig samvittighet vi damer så det er vel den som styrer for tia hos meg iallefall. Skal prøve å stresse ned.. Trodde bare aldri det skulle være så vanskelig...
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 dytt dytt nå er jeg stressa igjen!! andre som vil svare??? dytt dytt HI
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 ....og jeg kommer iiiiiilende til og dytter for deg (så du slipper å stresse med det i alle fall): Jeg er også en megastresser, men jeg stryker GLATT noen av punktene dine: La Gubben stresse med å hente i barnehagen, så kan du droppe den. Planlegg middagen dagen før, eller la Gubben ordne den en gang i mellom - så dropper du den. Eller gjør det lettvint! La Gubben ta sengelegging - så kan du ta leken- og kanskje trene samtidig? Situps mens du bygger lego, f.eks? Eller gjøre husarbeid med ungen som hjelper? Eller gi f..i husarbeidet og ta deg en timeout! Gi blaffen i venner - om det føles som et ork. Tenk på hva DU har glede av! Puling skal være godt - ikke stress og soving er Pri 1!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå