Gå til innhold

et dumt spørsmål. SVAR

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet dette høres alvorlig dumt ut, men når katter parrer, har de to hull de og?

altså...de blir ikke..tatt i analen?!

takk for svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror de bare har to hull og ikke tre, så da må det vell faktisk bli analen, men det høres jo rart ut, hm føder og driter fra samme hull.. Men når vi skulle få oss katt nå, så viste han vi fikk av forskjellen på hann og hu og det var at den ene (tror det var hannen) hadde hulla lenger fra hverandre,enn hua, men de hadde to hull begge to..

Skrevet

tusen takk for svar!! vi lurte fælt her vi satt!! hehe

så de blir tatt i analen... jaja flotters! takk

Skrevet

nej, det blir de ikke. En hann katt sin tiss går nok inn der de tisser ja.. hehe..

Skrevet

Jeg vet ingen ting om katters anatomi, men jeg vet at urinrøret hos jenter kan være vanskelig å få øye på fordi det sitter så nær skjedeåpningen, og hos noen sitter det faktisk innenfor skjedeinngangen. Kan jo være slik hos katter også?

Skrevet

vi har jo ikke tre "hull" vi heller, urinrøret sitter jo liksom litt "inni" skjedeåpningen.. hehe..

Skrevet

..eh.. nei..

Urinrøret sitter som regel ikke 'inni' skjeden, nei! Hehe!

Hos den normale kvinnekroppen sitter urinrøret gjerne

1 cm (veldig omtrentlig) ovenfor skjedeinngangen..

Så jovisst har vi jenter 3 helt klart avgrensede hull!

..til opplysning!

Skrevet

hahaha.. ja men det synes jo ikke når leppene er igjen da. *ler* Mitt synes iallefall ikke så tydlig.. høhø!

Skrevet

Man kan ikke se at jeg har tenner når jeg har munnen lukket, heller!

..men de er der like fullt!

Skrevet

Visst har vi tre hull, men hos en del jenter sitter det ene hullet mer eller mindre inni det andre. Venninnen min, som gikk på sykepleien, fortalte at en av medstudentene hennes hadde blitt veldig overrasket da hun forstod at hun hadde ett hull til, og at hun ikke tisset ut av skjeden. Synes vel det var i seneste laget å oppdage det, men enda godt de skolerer skikkelig før de skal øve på å sette kateter!

Skrevet

Lurer på om dette er et lurespørsmål, jeg. Selvfølgelig har katter "et eget hull" til kjønnsveiene. De driter jo ikke kattunger heller, da.... ;)

Skrevet

Det er ikke sånn at jeg ikke visste at vi hadde urinåpning daaa.. Jeg har hatt anatomi på skolen! Fnis. Jeg prøver bare å si at det ikke synes så godt, og at katter ikke føder ut av rævva. Ei heller puler de i stumpen! hehe.

Skrevet

Hun-kattene har urinrørsåpning, anal og skjedeåpning. Akkurat som alle andre pattedyr:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...