selfangerkjerringa Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 han er skikkelig sær, nekter å spise krisematen vi har i skapet... spiser KUN EN type for, og siden jeg ikke fikk lønn før i ettermiddag har jeg ikke fått kjøpt ny pakke. Så nå trør han rundt her og maser og maser selv om det er mat i skåla - for det er jo FEIL mat må vite... dakar pusen min Syns jo synd på'n også da, selv om han gjør meg rablende gal med den ræmjinga si.
Gjest Morn du Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Hi hi, det fikk meg til å tenke på sambo som for mange år siden fikk seg en katt. Den ville absolutt ikke spise maten i skåla. Etter noen dager fant han jo ut hvorfor; han hadde gitt katta kattesand.. Han hadde vel bare røska med seg noe med bilde av en katt på fra butikken.. Nå har vi to katter som spiser omtrent hva det måtte være, unntatt akkurat det da:)
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Her i huset er gamlepus en skikkelig særing som bare spiser tørrforet (det SVINDYRE) fordi han må,ikke fordi han liker det. I dag var jeg tom og han har fått Whiskas senior, siden det var alt i hylla og han elsker det. Når han liker ting veldig godt spiser han som en gal, går helt amok. Og da gikk det som det går, han spøy opp alt igjen. (han gjør det samme uansett hva det er han får av "godsaker" skulle tro han lærte) så da var det tilbake til skåla og spise ene gang til. Litt roligere denne gangen;)
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Kattesand!? Jeg ler meg i hjel!!! =) Men jeg er like smart selv. Vi hadde akkurat kjøpt vår første hest og jeg var på låven og hentet ned mat til den. Jeg fortet meg det jeg kunne og sambo lurte litt på kvelden hvorfor det var så masse halm hos han... Høyet sto rett ved siden av og i farten hadde jeg tatt feil he he..
Gjest Morn du Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Hihi, det kunne nok jeg glatt gjort og..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå