Gå til innhold

argh den stakkars katta driver meg til vanvidd...


Anbefalte innlegg

Skrevet

han er skikkelig sær, nekter å spise krisematen vi har i skapet... spiser KUN EN type for, og siden jeg ikke fikk lønn før i ettermiddag har jeg ikke fått kjøpt ny pakke. Så nå trør han rundt her og maser og maser selv om det er mat i skåla - for det er jo FEIL mat må vite...

 

dakar pusen min :( Syns jo synd på'n også da, selv om han gjør meg rablende gal med den ræmjinga si.

Videoannonse
Annonse
Gjest Morn du
Skrevet

Hi hi, det fikk meg til å tenke på sambo som for mange år siden fikk seg en katt. Den ville absolutt ikke spise maten i skåla. Etter noen dager fant han jo ut hvorfor; han hadde gitt katta kattesand..

Han hadde vel bare røska med seg noe med bilde av en katt på fra butikken..

Nå har vi to katter som spiser omtrent hva det måtte være, unntatt akkurat det da:)

 

 

Skrevet

Her i huset er gamlepus en skikkelig særing som bare spiser tørrforet (det SVINDYRE) fordi han må,ikke fordi han liker det.

I dag var jeg tom og han har fått Whiskas senior, siden det var alt i hylla og han elsker det. Når han liker ting veldig godt spiser han som en gal, går helt amok.

Og da gikk det som det går, han spøy opp alt igjen. (han gjør det samme uansett hva det er han får av "godsaker" skulle tro han lærte) så da var det tilbake til skåla og spise ene gang til. Litt roligere denne gangen;)

Skrevet

Kattesand!? Jeg ler meg i hjel!!! =)

 

Men jeg er like smart selv. Vi hadde akkurat kjøpt vår første hest og jeg var på låven og hentet ned mat til den. Jeg fortet meg det jeg kunne og sambo lurte litt på kvelden hvorfor det var så masse halm hos han... Høyet sto rett ved siden av og i farten hadde jeg tatt feil he he..

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...