Gå til innhold

Ørsta/Volda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er fra sørlandet, men er gift med en volding og har bodd i Ørsta 1 års tid for 3 år siden. Tulla mi ble født på volda sykehus i 04.

Skrevet

bodd i maaange år og har familien min i ørsta/volda området ja :-) Men bor på østlandet sammen men min kjære. Nå venter vi vår første lille.

Holder meg litt "hemmelig" enn så lenge til alle i familien vet om min graviditet da - rykter spres fort der oppe vet du ;-)

Men så fort alle vet, så kan jeg avsløre hvem jeg er. Koselig å ha kontakt med noen derifra i allefall i og med røttene mine er der mellom sunnmørsalpene :-)

Skrevet

Jeg er i samme situasjon! Forhåpentligvis ikke så lenge til jeg kan avsløre identieten min :D Litt hemmelig enda da..

Morsomt å høre fra folk her i fra!

Klems

Skrevet

Hehe...

Vi må holde kontakten i allefall!! Jeg avslører min identitet i begynnelsen av mars tenker jeg ;-) Blir morsomt å høre mer fra deg?

Skrevet

Ja, må holde kontakten :) Fikk tidlig UL pga at jeg ikke vet helt hvor langt jeg er kommet, får kanskje Mandag! Men ut fra GU er jeg mellom 6-8 uker på vei.. Så det blir vel i Mars engang her også ;)

Lykke til!

Skrevet

jeg er fra volda. men bor på sørlandet nå...:)

Skrevet

Kan jeg spørre hvor gamle dere er? :)

Skrevet

er fra området..vil ikke si hvor. kjenner til en del fra ørsta/volda som har tabba seg ut med å legge ut for mye info her..så alle i bygda visste det bare noen få dager etter de testa.

tilhører ikke her...vertfall ennå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...