tigergutt<3 Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 er fra sørlandet, men er gift med en volding og har bodd i Ørsta 1 års tid for 3 år siden. Tulla mi ble født på volda sykehus i 04.
miobell Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 bodd i maaange år og har familien min i ørsta/volda området ja :-) Men bor på østlandet sammen men min kjære. Nå venter vi vår første lille. Holder meg litt "hemmelig" enn så lenge til alle i familien vet om min graviditet da - rykter spres fort der oppe vet du ;-) Men så fort alle vet, så kan jeg avsløre hvem jeg er. Koselig å ha kontakt med noen derifra i allefall i og med røttene mine er der mellom sunnmørsalpene :-)
mammatilteddy Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2008 Jeg er i samme situasjon! Forhåpentligvis ikke så lenge til jeg kan avsløre identieten min Litt hemmelig enda da.. Morsomt å høre fra folk her i fra! Klems
miobell Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Hehe... Vi må holde kontakten i allefall!! Jeg avslører min identitet i begynnelsen av mars tenker jeg ;-) Blir morsomt å høre mer fra deg?
mammatilteddy Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2008 Ja, må holde kontakten Fikk tidlig UL pga at jeg ikke vet helt hvor langt jeg er kommet, får kanskje Mandag! Men ut fra GU er jeg mellom 6-8 uker på vei.. Så det blir vel i Mars engang her også Lykke til!
jif baderom Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 jeg er fra volda. men bor på sørlandet nå...
mammatilteddy Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. februar 2008 Kan jeg spørre hvor gamle dere er?
Benjamin06+Isaac i magen Skrevet 17. februar 2008 #9 Skrevet 17. februar 2008 er fra området..vil ikke si hvor. kjenner til en del fra ørsta/volda som har tabba seg ut med å legge ut for mye info her..så alle i bygda visste det bare noen få dager etter de testa. tilhører ikke her...vertfall ennå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå