Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Hun klarte å ramle av stolen når hun skulle gå fra middagsbordet, og fikk på en eller annen måte slått seg stygt i skrittet, sjekket ei stund etterpå og da var det størknet blod i trusa, ikke mye da, og størknet blod på selve tissa.. måtte jo sjekke åssen det så ut og innfor kjønnsleppene har hun fått seg en rift på noen mm stakkars,så det ut som, fikk ikke sett så mye da hun vrei seg i smerte når jeg prøvde å ta borti for å se. Skjønner godt at hun hylte og skreik da hun slo seg, det tror jeg jammen jeg også hadde gjort.. Huff håper det er bedre i morgen.. Skal være hjemme i fra barnehage med meg og lillebror i morgen, så får det grodd og blitt bra igjen..
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Huff a meg, stakkars jenta di... Håper det går fort over da, at hun slipper å ha vondt lenge....
frøken blå Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 STAKKARS!! Du skulle ikke bare tatt henne til en rask sjekk hos lege da? Mer kan jo være "ødelagt" enn det du/dere kan se? Hadde iallefall jeg gjort. Huff, det må ha gjort ufattelig vondt!! Stakars!! Får helt vondt av henne. Massevis av god-bedring-klemmer til henne....
Tommage♀♂ Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Uff, det hørtes vondt ut! Jeg ramlet på sykkel en gang som barn og falt ned på stangen. Auuu, blødde da ja. Var skikkelig vondt! Men det varte ikke så lenge, var helt bra neste dag=) Håper det gjelder for datteren din også!
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2008 Hun har ikke vondt lenger var bare når jeg måtte ta borti for å se, men om hun har vondt i morgen så blir det kanskje en tur til legen, iallefall hvis det blør, vil liksom helst ikke ta henne med til lege og få sjekket oppider, hun er snart 5 år og synes nok ikke det hadde vært noe stas, så om det kan unngås så gjør jeg nok det..
frøken blå Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Hadde uansett dratt til legen jeg. Hør med dem så får hun HELT sikkert en gevinst på legekontoret fordi hun er så flink! Tenk om noe mer er galt? Nei, du MÅ til legen med henne.... Gi henne en 50-lapp etter legebesøket, å gå på Nille, en leketøysbutikk eller noe, så får hun kjøpe seg noe. Siden hun er så flink!!
frøken blå Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 Bedre å gå til legen en gang for mye enn en for lite?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå