Gjest Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 har to vakre små gutter. de er friske og raske, og storebror er så stolt av lillebror. klemmer og koser på han og viser han frem til alle tenk at jeg skulle være så heldig. fantastisk å være mamma.. *s* to brødre.. en liten og en stor en som hjelper og en som lærer storebror passer på deg og sørger for at du har det bra lillebror sover trygt da han kjenner storebrors varme klem på kinnet hvisking i øret: jeg elsker deg baby, jeg skal passe på deg stryking over ansiktet: mamma han er så søt storebror leder og lillebror følger gjennom livets dager to brødre to bestevenner..
Nemofish Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Åhh... Så herlig!!! Du ER heldig! Det er helt utrolig fantastisk å være mamma til sitt eget/sine egne nydelige barn!!! ) Vakkert dikt også!
☆Anonymia☆ Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 nydelig dikt =) fint å lese at du er fornøyd =)
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 har du skrevet det?? Stjeler det, jeg..hehe jeg er akkurat like heldig so deg - to flotte turboprinser:-)
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 nesten som det kunne vært et dikt om mine nydelige små du er kjempe heldig!!! (men det er jeg og;)
tine29 Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 For et nydelig å rørende dikt! Kom en tåre her...Kos deg med gutta dine!
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #10 Skrevet 12. februar 2008 Du er heldig, og gutta dine er heldig som har en så god mamma;-) Nydelig dikt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå