Sommer & sol:-) Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 dere visste hadde akkurat blitt sagt opp av et annet foreldre par pga av at hennes,(dagmammaen) sitt barn kløp og bet barna??
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Bare om mitt barn var større enn hennes og kunne gi det deng tilbake.
frøken blå Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Nei. Men (hehe, nå får jeg sikkert pepper) jeg ville aldri hatt barna mine hos dagmamma i utgangspunktet. Orker ikke pes for dette, det er bare min mening. =)
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 så lenge hun jobbet med å få barnet til å slutte, ja--dersom resten var greit (og jeg ikke fikk plass i bhg)
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 ville du tatt barnet ditt ut av barnehagen om et annet barn bet/kløyp? Jeg bare lurer...
frøken blå Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Haha Doppler!! Kuleste svaret ever.... *lol* Huff synes jeg ser det for meg.... =O
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 Nei, men det blir en annen situasjon. Vanligvis er ikke barna i barnehagen noen av de voksne "sine". De vil derfor håndtere situasjonen mer objektivt enn hva dagmammaen vil.
Solitude Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 Da ville jeg først hatt en god forklaring på hva dagmammaen gjør for å jobbe med problemet. Hvor mange barn hun passet på (har litt å si på hvor god oppfølging hun kan gi barna). Men ville hatt referanser, hvis hun ikke hadde det så hadde jeg ikke vurdert henne engang. Men bare sånn at jeg sier det.... hvis et annet foreldre par har sett seg nødt til å si opp plassen pga problemet så er det kansje et pekepinn at dagmammaen kansje ikke har tatt skikkelig tak i problemet ?
Nit@™ Skrevet 12. februar 2008 #9 Skrevet 12. februar 2008 Er nå enig meg frøken blå jeg, så kan vi dele pepperen ;o;
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 12. februar 2008 #10 Skrevet 12. februar 2008 sant nok.... En barnehage ansatt har større muligheter for å være objektive sånn sett...
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 12. februar 2008 #11 Skrevet 12. februar 2008 sant nok.... En barnehage ansatt har større muligheter for å være objektive sånn sett...
Sommer & sol:-) Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 12. februar 2008 må bare og si at disse foreldrene ikke en gang tok opp problemet,dagmamman visste om det og sa ifra de gangene hun hadde sett at barnet kløp/bet.hender jo at barn skriker for andre ting og. hun følger veldig godt med og tar barnet for seg hver gang... men dette var ikke bra nok. barnet hadde vært der under 1 mnd og de ringte en fredag og sa de ikke kom mer... vil jo si at det og var lit lite voksent av foreldrene,eller? jeg vil ikke ha pepper:-)
Sommer & sol:-) Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 12. februar 2008 flere som har synspunkter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå