Sonata08 Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 ... å se fosteret på UL ? Er ca. 5 uker på vei og var i går hos gynekolog (time jeg hadde bestilt for lenge siden:). Han scannet alt med UL men kunne ikke se noe tegn til graviditet. Muligens en prikk sa han.. Noen andre som har vært på UL så tidlig ?
mama73 m/tre søte små Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Jeg var på UL da jeg hadde SA sist, og det var svært lite gynekologen kunne se i 5.uke. To uker etter derimot så vi hjerteaktivitet:-)
mama73 m/tre søte små Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Mente at jeg fikk UL nå så tidlig pga at jeg hadde SA sist;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå