Mor til to!! Rart.. Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Fikk brodert på babyklær til veslejenta her. kan få brodert akkurat hva man vil av tekst. TO dager tok det, så fikk jeg klærne... Morro..
Tante Bassa Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Hehe, naboen min jo. (og min barndomsvenninne) Det var mye fint ja, og så bra at det ikke tar lang tid å få det man har bestilt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå