Gå til innhold

Kan jeg be om tidlig ul?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid, 5+3. Fødte min førstefødte for et knapt år siden, en fødsel som endte i haste-ks. Noen dager etter fødsel fikk jeg betennelse på livmora og fikk antibiotika mot det.

 

Når jeg nå feks løfter noe eeller feks nyser, kan jeg kjenne at det strammer/en følelse av at det sprekker innvendig. Ikke vondt, men litt ubehagelig om jeg tenker på om det kan være noe med livmora.

 

Kan jeg be om tidlig ultralyd nå pga dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du er redd kan du be om det.

Skrevet

Ja det kan du !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...