Amonym i dag Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Jeg er gravid, 5+3. Fødte min førstefødte for et knapt år siden, en fødsel som endte i haste-ks. Noen dager etter fødsel fikk jeg betennelse på livmora og fikk antibiotika mot det. Når jeg nå feks løfter noe eeller feks nyser, kan jeg kjenne at det strammer/en følelse av at det sprekker innvendig. Ikke vondt, men litt ubehagelig om jeg tenker på om det kan være noe med livmora. Kan jeg be om tidlig ultralyd nå pga dette?
dansejentes mamma Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Så lenge du er redd kan du be om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå