Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 endelig har jeg klart å slutte å røyke:-) :-)helt grusomt, men det blir vel bedre......
L@boline Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Gratulerer! Bra du har klart å slutte, og ja, det blir bedre etter hvert :-) Synes du har all grunn til å være stolt av deg selv!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 GRATULERE!!! Du fortjener all ros!! Siv Jensen har også slutta så jeg på TVen her en kveld... =) Det er trendy dette nå vettu!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Så bra!! Jeg vet hvor vanskelig det er!....
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Fantastisk bra! Og det blir bedre. Gi deg selv en gulrot i form av ny veske eller noe annet flott. Og sjekk gjengen av slitne røykere og vær glad du ikke havner på sykehuset sammen med dem m/kols og andre uhumskheter. Pluss - det er mye mindre sannsynlig at barn/unge begynner å røyke hvis foreldrene ikke røyker:)
Rina82 Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 Å så flink du er!!!!! GRATULERER!!!!!!!! Har selv sluttet. Helt forferdelig en periode, men nå tenker jeg ikke på røyk lenger!! HELT FANTASTISK!!! Sett vekk røyke pengene når du får lønn. blir fort penger. Jeg satte vekk 2000kr hver mnd....! *svelg* Stå på og gratulerer igjen!! KLEM!!!
NemiW og Ravn Skrevet 12. februar 2008 #9 Skrevet 12. februar 2008 Gratulerer!! Jeg slutta selv å røyke for 1 år siden, og det er utrolig godt. Tenk så heldige vi er som "slipper" å røyke! Kjempebra jobba:)
Andrebolleiovnen Skrevet 12. februar 2008 #10 Skrevet 12. februar 2008 Grattis!! Jeg har selv vært på kurs nå i flere uker, og har vært røykfri 1 uke og 3 dager!! Jepp, det er hardt til tider, men prøv å finne på noe å gjøre eller snu tanken din når du får røyksug!! Masse lykke til, og det verste er over nå!! Du har klart å legge bort røyken!!! Be proud!!
jeano med nr.4 Skrevet 12. februar 2008 #11 Skrevet 12. februar 2008 Så flink du har vært Bare vent du snart blir du den værste antirøykern som går på to ben. Synes røyk lukter forferdelig og blir gal om noen røyker der du er;)
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #14 Skrevet 13. februar 2008 sååååå kjekt med alle positive tilbakemellingene:-) :-) hjelper vanvittig med slike tilbakemld:-)
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #15 Skrevet 13. februar 2008 Gratulerer så mye!!!! Sluttet selv for litt over 2 mnd. siden, når testen var positiv. Tenker ikke på røyk lenger faktisk, ble skikkelig kvalm når jeg gikk forbi noen som røyka i stad, og tenkte "stakkars deg som er avhengig av røyk". Ikke misunnelig i det hele tatt, og det er godt : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå