Gå til innhold

sjiraff *valentines gutt* :o),


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt, dytt, dytt, dytt

Skrevet

Hæ,sendte for noen minutter siden..

Skrevet

Hmm.. så rart... Har ikke full postkasse heller..

 

Dette har faktisk skjedd en gang før også.. at noen har sendt meg PM så har det ikke kommet noe..?!

Skrevet

Jøss...og jeg som skrev så mye...

Vet du om jeg kan finne igjen det jeg har skrevet noen steder,så kan jeg sende deg det på nytt?

Skrevet

Det vet jeg faktisk ikke. Har aldri funnet igjen de svarene jeg har gitt til noen..

 

Så rart at det bare ble borte.. Kanskje det bare tar litt tid?!

Skrevet

Hm...kanskje..

Kan ikke du bare sende meg en pm,bare skriv hei eller noe,så ser vi om det kommer igjennom?

Skrevet

Fikk den.. ;)

 

Sendte deg en nå,og vet du,når jeg trykte på send nå,så sto det att mld er sendt,men det gjorde det faktisk ikke på den første jeg sendte..

 

Ahhhhhhhhhhh,altså

Skrevet

Nå har jeg sendt deg en ny en,har du fått den da?

Skrevet

Men ikke den nye hvor jeg skrev en gang til om hvordan vi gjorde det da babyen kom???

 

Nå gir jeg opp altså..

BLIR DEN FOR LANG ELLER,HVA SKJER?

Skrevet

Hehe.. bare fått den ene jja.. Kasnkje den er for lang? Men da burde de jo gi en advarsel e.l. da?

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...