Gothminister Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2008 Hæ,sendte for noen minutter siden..
~sjiraff~ Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Hmm.. så rart... Har ikke full postkasse heller.. Dette har faktisk skjedd en gang før også.. at noen har sendt meg PM så har det ikke kommet noe..?!
Gothminister Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. februar 2008 Jøss...og jeg som skrev så mye... Vet du om jeg kan finne igjen det jeg har skrevet noen steder,så kan jeg sende deg det på nytt?
~sjiraff~ Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 Det vet jeg faktisk ikke. Har aldri funnet igjen de svarene jeg har gitt til noen.. Så rart at det bare ble borte.. Kanskje det bare tar litt tid?!
Gothminister Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. februar 2008 Hm...kanskje.. Kan ikke du bare sende meg en pm,bare skriv hei eller noe,så ser vi om det kommer igjennom?
Gothminister Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. februar 2008 Fikk den.. Sendte deg en nå,og vet du,når jeg trykte på send nå,så sto det att mld er sendt,men det gjorde det faktisk ikke på den første jeg sendte.. Ahhhhhhhhhhh,altså
Gothminister Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 12. februar 2008 Nå har jeg sendt deg en ny en,har du fått den da?
Gothminister Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 12. februar 2008 Men ikke den nye hvor jeg skrev en gang til om hvordan vi gjorde det da babyen kom??? Nå gir jeg opp altså.. BLIR DEN FOR LANG ELLER,HVA SKJER?
~sjiraff~ Skrevet 12. februar 2008 #14 Skrevet 12. februar 2008 Hehe.. bare fått den ene jja.. Kasnkje den er for lang? Men da burde de jo gi en advarsel e.l. da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå