Gå til innhold

Det var ikke blindtarm likevel

Anbefalte innlegg

Skrevet

så nå er fjortisen og pappaen på vei hjem. Hun har vært gjennom mange undersøkelser og prøver, og de konkluderer med at det er hovne lymfekjertler eller -knuter. Er ikke helt sikker jeg. Det kunne visst komme i forbindelse med f.eks forkjølelse og være innmari vondt. så nå fikk hun noen smertestillende og åpen retur til sykehus om det skal bli verre. Vet jammen ikke om jeg er noe særlig beroliget jeg.

Håper ihvertfall at jenta selv føler seg bedre etterhvert og ikke skal gå lenge og kjenne på dette. Hu er igrunnen ei lita tøff ei også, som ikke klager unødig, men nå har jeg vondt av henne. Så nå skal mor lage litt god mat så hun kan få etter denne lange dagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble lagt inn med det de trodde var blindtarmbetennelse da jeg var 15 år. Jeg ble operert, men det var ikke blindtarm, men betennelse i det som holder tarmene samlet..... Husker ikke det latinske navnet, selv om det bare er et kvarter siden.....Ha ha ha ha eller 22 år siden..

Og det var fryktelig vondt, og jeg er ikke (var heller ikke) den som klager mest. Men jeg ble nå engang operert siden de først hadde åpnet meg. Dvs. blindtarmen ble fjernet.

Kan jo være det samme hun har.....Og jeg misunner henne ikke.

På meg strålte det ned i høyre lår, samtidig som magen verket..

Lykke til håper det ordner seg :o))

Skrevet

Så dumt at ikke de fikk hjulpet henne da......men godt at det ikke var blindtarmen tross alt. En operasjon er ikke alltid bare bare heller....

Håper det er noe som går over snart og at jenta di slipper mere vondt!!!

Og deilig å komme hjem til mamma og god mat og en klem:-)

God bedring videre til fjortisen din:-)

Skrevet

Hmmm, dumt at de ikke kunne gjøre noe som gjør det bedre, men greit å slippe operasjon da :-) Litt mammaomsorg hjelper sikkert også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...