Rina82 Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Hva velger dere? Jeg synes det er så vanskelig å velge...:-/
Saltlakris Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Jeg har hørt så mye negativt her inne om babybjørn at når jeg skal kjøpe blir det bæresjal
Makko med to små gutter Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Liten erfaring med bb. Men som au pair i usa hadde vi en lignede sele som var helt forferdelig. Har hørt lite positivt om bb. Så vi går for sjal, dvs tenker å ha både sjal og slynge da jeg regner med at det blir endel bæring...
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 har babybjørn fra før, og vi er veldig fornøyde med den... men jeg skal sy ringslynge og mei tai til magen denne gang er sykemeldt allerede, fra uke 12... er nå i uke16, så jeg må ha noe og fylle dagene med.... med sjal og slynge, kan du jo også sjule amming litt når man er på offentlige steder....
polarn & pyrene Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Vi har en Babubjørn fra før og er kjempe fornøyde med den, Kommer til å bruke den igjen.
It's all about me Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Velg alt annet enn Baby Bjørn. Den er bare vond å bruke.
NormaJean Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 drev akkurat i dag og bar min nevø i både bæresjal og babybjørn og kan si helt uten tvil at jeg IKKE skal ha babybjørn. nesten all vekten blir på skuldrene,kjempe tungt, mens med bæresjal blir den fordelt på hofter og skuldre.
Rina82 Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. februar 2008 takk for svar!! Jeg har tenkt på ringslynge og nå har jeg vel egentlig bestemt meg. Noen tips om hvilken som er best der...? Har sett litt på tettinntil.no men blir vel egentilg ikke helt klok...*rødme*
LivetErEnLek Skrevet 12. februar 2008 #9 Skrevet 12. februar 2008 Jeg har slynge, mei tai og babybjørn her hjemme. Babybjørnen har jeg omtrent ikke brukt, hverken jeg eller frøkna likte den. Hvis du skal kjøpe på nett, vil jeg anbefalle deg www.dotedot.com utrolig bra produkter og kjempegod service.
Rina82 Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. februar 2008 Å! Takk for tipse!) Har sett litt og tror jeg kommer til å kjøpe en fra den nettsiden. Billige var de og! *glis*! Er jo lenge til jeg trenger den men liker å ha litt kontroll... hehe... Så snille dere er som har komt med tips!! Tusen takk!! Go` klem!
snart mor til 3 Skrevet 12. februar 2008 #11 Skrevet 12. februar 2008 er litt kjedelig og umoderne av meg jeg...så vi blir å ha BB denne gangen og.. det var en uvurdeelig hjelp sist gang og kommer ikke til å skifte til noe skjal eller belte eller noe som helst annet.. hver sin smak og hver sin bak
Grateful mom Skrevet 13. februar 2008 #12 Skrevet 13. februar 2008 Vi har kjøpt babybjørn, men vi er førstegangs så har ikke erfaring med den selv. Men vi har minst 4 vennepar som er storfornøyd med den, så vi tok sjansen på det Går det ikke så får vi evt prøve sjal
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #13 Skrevet 13. februar 2008 Husk at ringslynge er litt vanskeligere å lære seg enn elastisk sjal eller mei tai. Ikke sikkert at babyen trives oppi slynga til å begynne med heller. Mange er veldig glad i slynger, altså, så det er nok ikke bortkasta penger, og det er lettere å bruke med større barn. Men om du ikke får det til med en gang så bare husk at det er alternativer! Og for de som gjerne vil ha bæreseler uten knyting, er ergo, beco, yamo og patapum merker som er mer behagelig for barn og bærer enn bb, og også kan brukes mye lenger.
Rina82 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 13. februar 2008 Ja det var vel egentlig den knytingen jeg ikke ville ha før da vet jeg det ikke blir brukt... + at en kan skjule seg litt når en ammer med ringslynge. ;O) hehe. Veldig glad jeg spurte dere om dette! Nå skal jeg sjekke ut desse alternativa du kom med, hepp.)Tusen tak igjen for svar! )
ny på vei? Skrevet 13. februar 2008 #15 Skrevet 13. februar 2008 jeg har kjøpt sjal. virker veldig fin=D jeg kjøpte fra tojbamsen.dk men jeg vurderte også sleepywrap.com disse var billige, og da kan jeg kanskje kjøpe en slynge om jeg ikke liker sjalet;-) her er også en dansk side med en del linker, råd og tips: altomvikler.dk lykke til med valget=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå