Gå til innhold

Vondt i magen av Erymax?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikike diare eller noe, men stikkende smarter i øvre del av magen- Skikkelig ubehag. Kan det være Erymaxen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det kan det være! er det mageknip? Erymax er en sterk antibiotika kur..

Skrevet

jeg fikk fryktelig vodt i magen av det iallfall. Prøv og ta en rett etter måltid og hell på med vann. Hjalp littegrann.

 

Skrevet

Et godt tips er å spise biola yoghurt eller cultura. Hjelper magen litt :)

Skrevet

125ml yoghurt 15 min før tablettene tas.. Hjelper meg i alle fall! Helt genialt!

Skrevet

Får kjøpe biola eller yoghurt i morgen da.....Skal ta skiten i 10 dager. Gubbe også ;-) Han har diare....jeg har bare vodt i magen. Ikke knip, men det stikker i høyre del av magen øverst.

Skrevet

Jeg begynte på ery-max i går og har ikke fått vondt i magen, men har lest at det er en ganske vanlig bivirkning...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...