ApriIbaby Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Ikike diare eller noe, men stikkende smarter i øvre del av magen- Skikkelig ubehag. Kan det være Erymaxen?
sannamin* Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Ja det kan det være! er det mageknip? Erymax er en sterk antibiotika kur..
Miss L å di Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 jeg fikk fryktelig vodt i magen av det iallfall. Prøv og ta en rett etter måltid og hell på med vann. Hjalp littegrann.
trollmor & trollungene Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Et godt tips er å spise biola yoghurt eller cultura. Hjelper magen litt
temi & keli Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 125ml yoghurt 15 min før tablettene tas.. Hjelper meg i alle fall! Helt genialt!
ApriIbaby Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. februar 2008 Får kjøpe biola eller yoghurt i morgen da.....Skal ta skiten i 10 dager. Gubbe også ;-) Han har diare....jeg har bare vodt i magen. Ikke knip, men det stikker i høyre del av magen øverst.
*Hutula* Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 Jeg begynte på ery-max i går og har ikke fått vondt i magen, men har lest at det er en ganske vanlig bivirkning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå