Julispire! Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Har du gått på P-sprøyte, og er gravid nå? Hvor lang tid tok det for deg å bli gravid, og hvor lenge hadde du gått på sprøyta?.. Er ivrig og nysgjerrig..
dame81 Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 hei. jeg gikk på sprøyta og er gravid nå. vi prøvde i 22pp. og jeg gikk på den i 1 år ca.
Trollemor og fantungen Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Hei! Det tok 2,5 år før jeg ble gravid. Gikk på sprøyta i 5 år.
Julispire! Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2008 Dytter litt.. Lurer også på om det er lurt å begynne på p-piller noen få mnd? Vil det "få i gang" systemet?..
lilletrulte Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Hei!! Jeg tokk p-sprøyta 3 ganger, fikk mensen tilbake etter ca halvt år. Mensen kom hver 14 dag, så fikk beskjed av legen å prøve p-piller en måndte. Dette fikk sakene i system, og 2pp etter ble jeg gravid. Mistet i ma uke 13, har etter dette hatt ma uke 12, og 2sa. Har hatt utredning og hysteroskopi, hvor de ikke fant noe galt. (har 2 barn fra før, som satt med en gang) Er nå gravid i uke 26, og alt ser ut til å gå bra denne gangen!! Tokk ca 2 år etter p-sprøyte slutt til spiren endelig satt. Ønsker deg lykke til:)
Julispire! Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2008 Så bra det gikk bra til slutt da, lykke til videre! Angrer meg en del for at jeg tok p-sprøyte nå ja, tipper det kommer til å ta en stund før jeg eventuelt blir gravid.. Vurderer sterkt å få meg p-piller da, å gå på de en/to mnd, for å se om det vil få fart i sakene!
kattungen Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 Jeg fikk 1 p-sprøyte ved en feiltakelse da jeg lå på sykehus. Og jeg fikk ikke mensen regelmessig før det var gått over 1 år! Da ble jeg gravid etter 3-4 pp. Lykke til, da!
Julispire! Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. februar 2008 Ojj, hvordan klarte de å gi deg det da?.. (Gratulerer med spire på vei da! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå