Gå til innhold

Hva jobber du med, og hvor mye tjener du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å finne ut hva jeg vil studere... jeg vil ha en jobb jeg trives i der jeg tjener bedre enn jeg gjør i dag. Kunne tenkt meg å jobbe som jordmor, men jeg kan ikke flytte herfra for å studere

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sykepleier, lønna mi er på 288 000 uten tillegg, 4 års ansinnitet. Ikke noe å hoppe i taket for, nei...

Skrevet

Jeg er vernepleier med grunnlønn på 296000, (dvs uten tillegg) 5 års ansinitet. Samt 1 avd spesped.

Skrevet

Ufaglært, jobber på Maxbo. Min grunnlønn er på 275000, og i tillegg kommer overtid og UB-tillegg. SÅ grovt regnet har jeg vel rundt 290 i året.

Skrevet

Sykepleier

350000 med tillegg 100%stilling.

Men vurderer mindre nattstilling etter permisjonen.

Skrevet

Arkitekt. 80% stilling ingen overtid eller nattarbeid. 400 000 ( 500 000 om eg hadde jobba 100%) 14 års ansienitet.

Skrevet

310 000 kroner i året. jobber som pedagogisk leder i privat barnehage. tjener minde i kommunal

Skrevet

Pedagogisk leder, snart 7 års annsinnitet, 310.500. Ikke noe jippi-lønn....

Skrevet

sykepleier, 320 000,- i 100% uten tillegg. Men har kun fast 50% stilling på natt, og så jobber jeg litt som vikar ved siden av. Har som regel mellom 17 og 20 000,- utbetalt per måned.

Skrevet

Jobber som servitør ¨på 12. året. Ca 330 000 + tips. Men ingen jobb å anbefale.. Sliter på kroppen, og dårlig kombi med familie.

Skrevet

Familiebarnehage, selvstendig næringsdrivende. Ca 400 000.

Skrevet

jobber som spådame og tjener 400.000 i året.

Skrevet

Førstekonsulent i staten, tjener 380.000. Hadde tjent 80.000 til hvis det var i Oslo.

Skrevet

Pedagogisk leder i kommunal bhg, 13 års ansiennitet: kr 334 100,-

Skrevet

Sykepleier : Grunnlønn på 320 000 kr (og så kommer tilleggene i tillegg)

Skrevet

Bor i Buskerud, men nattjobben er i Asker. Vikarjobben i min bokommune :)

Nattillegg (inkl helg) på 7 netter utgjør ca 4000,- mener jeg det er ..... Jeg jobber hver 4. helg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...