***Pantera*** Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Hei... Lurer litt på om jeg kanskje kan være gravid...har hatt masse stikk/murringer nederst i magen, ømme pupper, oppblåst og masse luft i magen og den berømte metall smaken i munnen...har ikm til torsdag, men jeg klarte selvfølgelig ikke å vente med å teste, så tok en CB digital i dag, men den var jo negativ...føler at det har "klaffet" denne mnd, men hva tror dere?
♥Cherrypie♥ Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 mye mulig det!:-) mange som er gravide sier dem hadde d sånn som dg før ikm:-) test igjen torsdag eller fredag å se! om du ikke pleier å ha ømme pupper og stikninger må det j være ett aldri så lite hcg utslipp?hehe:-) ønske deg lykke til! klem
isi* med liten januar spire!! Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Det kan jo være at det er en liten spire som klammrer seg fast inni magen til mammen sin som gjør at du har litt ubehag!!! Det får vi satse på!!! Jeg har tideligere hatt maaasse symptomer. Men ikke noe spire. Jeg har troen med det der magefølelse greiene. Jeg har aldri helt hatt magefølelsen enda, og har jo merket her inne at noen har troen at hmm kanskje denne mnd i en sammenheng me då slappe av, da blir det plutselig huleboer i magen =) LYKKE TIL i allefall!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå