Agirl89&Gutter08&10 Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 heisann.. jeg pleier å ha SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vondt nederst i ryggen spessielt på høyre side.. når jeg legger mg ned gjør det enda mer vondt, noen ganger kan det gjøre vondt oppe på ryggen også... men heftig vondt.. jeg kaster opp en gang om morgenen..tidligere kasta jg opp hele dagen... og flere ganger om dagen... hva er grunnen til dette? hadde sopp og tok pevaryal i tree dager da legen sa det..jeg merker noe som om bobler eller noe som røre på seg i blandt.. ellers ingen blod og mindre utflod...er 10+4 dager idag... litt bekymret for den vondt i ryggen..når jg ligger og tar beinet litt opp eller rører litt på benet gjør dt også vondt i ryggen... hilsen en bekymret jente..
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Det kan være bekkenløsning. Jeg har vondt i korsryggen, og jeg kan ikke ta raske bevegelser med beina, helst holde de samlet. Hvis jeg sitter lenge så får jeg også vondt oppe på hoftebeina. Du sa til legen at du er gravid da du tok pevaryl? Jeg er ikke kjent med det middelet, men det er det reseptfrie med noen vaginatorer og krem? Eneste er å ikke bruke den innføreren når man er gravid for da kan den komme for langt opp. Boblene kan være luft i magen. Det er litt tidlig å kjenne fosteret enda Oppkast er sånn som noen gravide får. Det er pga hormonene. Jeg har selv kastet opp for første gang i mine svangerskap. Lykke til videre
Agirl89&Gutter08&10 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2008 heihei.. ja det var fastelegen min som vet at jg er gravid som ga mg den.. jeg satte den inn.. men min var uten krem.. og det var fordi jeg hadde fått sopp etter graviditet.. jeg håper ikk dt er farlig.. uff... takk for at du gadd å svare meg da =) koselig...
Miss Misantrop Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Har ogsaa faatt rygg plager. Grusome som stikker fra venstre bekken og ned I venstre bein. En kvinne her inne hadde hatt samme plager og anbefalte en kiropraktor. Og sa hun hadde hatt like plager. Kommer til aa ta meg en tur dit saa fort jeg kommer til landet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå