Gå til innhold

Når begynner dere å jobbe ??


MÅNS m/lilleMarius

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

17.mars:/

-men har redusert stillingen min betraktlig slik at jeg får være mest mulig hjemme, vertfall frem til høsten. så starter jeg for fullt igjenn da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

25 mars. Skulle gjerne ha vore heime til august. Skal jobbe 80% og ha fri onsdagane. Dei skal eg nyte la med ungane :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg begynner på bursdagen til lillegutt...1 april...skal snakke med de på jobb og høre om jeg kan jobbe dagen før heller..er kjedelig å beg på den første bursdagen hans...skal jobbe 3 og 4 dager i uken..gruer meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte etter nyttår og det går kjempe bra. Jobber 80 % og har fri på onsdager. Siden jeg ikke brukte all permisjonen min så har jeg betalt den dagen jeg er hjemme oxo.

Emilie er hos dagmamma og det er veldig bra. Hun stortrives. Dagene hennes er heller ikke så altfor lange og vi har fine kvelder sammen.

Jeg er lærer og vi har jo en del fri... Vi gleder oss til sommeren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir hjemme til barnehagestart i aug. Jeg har en eksamen i midten av juni og har tenkt å søke ny jobb etter det. Litt dumt å starte ny jobb med ferie så vi venter til august.

 

Det hjelper jo litt med kontantstøtte, og mannen min skal jobbe litt ekstra så det ordner seg nok. Blir godt å få hele sommeren hjemme med lillebror og storebror (-:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å jobbe 19 april, går så ut i svangerskapspermisjon igjen første uka i august. Har termin den 22 august:) Jeg får au-pair om 3 ukers tid, hun skal være hos oss i 2 år, sånn at jeg får hjelp med smårollingene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...