Gjest Rebel m/jente Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Tenker dere noensinne på det dere gjorde? og angrer dere? de som ødela ungdommen min tror jeg nesten ikke husker at jeg eksisterer. de jeg har møtt på ser bare stygt på meg og går forbi, så virker ihvertfall ikke som om de angrer.
Gjest Rebel m/jente Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 dette var ikke for å være slem altså, jeg bare lurer på om man fort glemmer sånne ting... For det er så rart å tenke på hvor mye jeg har tenkt på dem, og så husker de ikke meg engang...
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Jegvar vel verken mobber elelr mobbeoffer egentlig, men jeg haddeto personer i klassen som jeg bare ikke klarte og var ganske uvannligmot dem og kunne småerte litt og vise med kroppsspråk ol at jeg hatet å ha dem i nærheten av meg. Blir kanskje en form for mobbing det også? Utestenging? For de oppsøkte gjerne kontakt med meg og en venninne og ble blankt avist og småledd av fra min side. Og jeg har i hvertfall utrolig dårlig samvittighet for det i ettertid, mine sosiale atenner var nok ikke helt ferdig utvokst i ungdomstiden nei... :-(
tonebf Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 ja tenker på det... har sagt unnskyld! håper virkelig ikke min sønn ikke blir sånn! men ungdommer/barn kan være fæle med hverandre!
dritgrei hei hei! Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 jeg erta ei jente i bhg. det er den eneste jeg har erta, men jeg var ikke grei med henne. Jeg syns hun lukta tiss og var rar... mao, hun kan umulig ha hatt det godt hjemme, men jeg likte ikke å leke med henne og det ga jeg uttrykk for. Jeg har aldri glemt henne, og jeg har aldri glemt hva vi sa: "Nysgjerrigper på loftet" sa vi til henne.... og jeg tenker på det enda. 25 år etterpå. Det som er kjipt er at jeg ikke finner henne. Jeg har lett litt etter henne i mange år, men jeg finner henne ikke, så jeg har ikke fått sagt unskyld. Så ja, jeg husker det godt, selvom jeg bare var 4 år gammel.
dansejentes mamma Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 Husker du hva ho het skulle det jo være mulig å finne ut av.
dritgrei hei hei! Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 som sagt har jeg lett litt, og ikke i skuffene liksom ;-))
TurangaLeela Skrevet 12. februar 2008 #9 Skrevet 12. februar 2008 Jeg ble en god del erta, men det var ikke vold inn i bilde. Siden jeg stadig ble erta, må jeg innrømme jeg hadde tendens til å hevde meg på de som var svakere enn meg igjen...huff, jeg liker det ikke i dag, men når en unge ikke får hjelp ang, erting, så vet de vel ikke alltid hvordan de skal takle det alltid..
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #10 Skrevet 12. februar 2008 Jeg glemmer han aldri... Dårlig samvittighet og vondt i magen hver gang jeg tenker ¨på det...Jeg husker hvor ille jeg følte meg når jeg mobbet han også... Jeg hadde skikkelig mye vondt i magen, og forstod vel egentlig hvor feil det var. Jeg ble selv mobbet hjemme, uthengt og latterliggjort. Tror ingen som mobber har det bra med seg selv, det hadde ihvertfall ikke jeg på den tiden. De som ikke har dårlig samvittighet i voksen alder, har ikke selvinnsikt nok til å se hva de har gjort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå