Rose -3. troll i 2012 Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Hva vil dere si at det betyr å bli innkalt på intervju 14 dager FØR søknadsfristen går ut???
Supermamm Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Det er jo helt umulig å si, men ville kanskje gjort det sånn om det var mange søkere og vi var ivrige etter å få ansatt noen så fort som mulig etter søknadsfristen....
vanillaface Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 At de er godt i gang med prosessen og at de trenger noen på plass så snart som mulig.
Makko med to små gutter Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Vi har i alle søknadsrunder tatt inn intr. søkere etterhvert som de har kommet. -Nå har vi neste "ubegrenset" behov for nye folk, da vi stadig sier nei til oppdrag. Men er likevel kresene nok til å kun si ja til de vil virkelig vil ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå