Gå til innhold

Være med å tippe?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde termin 7. februar. Går fremdeles å ruger. Med dattern min, altså førstemann, hadde jeg samme termindato (altså 7. februar) og hun kom 14. februar. Nå nermer det seg igjen 14. februar. Hva tror dere; tror du prinsen kommer på dattern min sin dag? Jordmor tror det, jeg begynner å tro det og det skulle søren ikke forundre meg.

Huh.

 

Hva tror dere?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror du må vente til den 15.denne gangen

Skrevet

Jeg tror lørdag kveld tror jeg..den 16 februar...=o)

 

 

 

Skrevet

Håper dere har rett. 16. høres fint ut i grunn. Et par dager mellom dem hadde vært fint når det først som sist skal være så tett. Klaffa litt for fort med andremann, trodde vi måtte bruke 3-6 mnd på å bli gravide vi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...