Kakebakesøte Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Jeg hadde termin 7. februar. Går fremdeles å ruger. Med dattern min, altså førstemann, hadde jeg samme termindato (altså 7. februar) og hun kom 14. februar. Nå nermer det seg igjen 14. februar. Hva tror dere; tror du prinsen kommer på dattern min sin dag? Jordmor tror det, jeg begynner å tro det og det skulle søren ikke forundre meg. Huh. Hva tror dere?
veslebulka Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 jeg tror du må vente til den 15.denne gangen
♥Tullerusk♥ Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Jeg tror lørdag kveld tror jeg..den 16 februar...=o)
Kakebakesøte Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2008 Håper dere har rett. 16. høres fint ut i grunn. Et par dager mellom dem hadde vært fint når det først som sist skal være så tett. Klaffa litt for fort med andremann, trodde vi måtte bruke 3-6 mnd på å bli gravide vi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå