Gå til innhold

Meny har kutta ut bleieavtalen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvem andre har bleieavtale på pampers?

hvor mye koster bleiene der?

vet at spar har, men der koster de jo 66,-kr pakka.....er bare 54 på meny....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ica har.. 3 for 4, men hva de koster vet jeg ikke...

Vi bruker coop sine, eller libero på kiwi.

Skrevet

Rimi tror jeg skal ha....

Skrevet

rema har billige doble pakker.... Det er vel de som er kåret til billigst i test =))

Skrevet

skulle til å si..."bare 54"? Nå et jeg ikke hvilken str. du skal ha men jeg kjøper pampers str. 2 og 3 på rema 1000 for 20 og 25 kr pakka!! MYE billigere enn de jævla bleie avtalene som bare er tull

Skrevet

de som koster 20 og 25 er vel de gule pakkene? lillegutt er over på active fit str 4, og da synes jeg ikke 54 er så dyrt, når samme bleiepakka koster over 60 på spar....

Skrevet

De øker i pris etterhvert... De første man bruker er billigst også blir de dyrere og dyrere....

Skrevet

her bruker vi pampers størrelse 4, dobbel pakkene på rema er mye billigere ja. vi betaler 70 eller 77 for en dobbel pakke husker ikke helt. Vi bruker ikke active fit da men andre typen, men dobbelt pakka med active fit koster noen og åtti kr hvis jeg ikke husker feil, var ikke store forskjellen så vi har prøvd begge for å finne hvem som var best for jenta vår.

Jeg har lest rundt på de forskjellige stedene om hva som er prisene der de har bleie avtaler og har funnet ut at rema er billigere en disse.

Skrevet

Hvis dobbeltdpakka på rema koster noen og åtti kr, var jo faktisk bleieavtalen på meny bedre da....f eks 85 x 2 = 170 for 4 pakker på rema 1000, mens på meny blir det 54 x 3 = 162.......

Skrevet

Men det er flere bleier i hver av pakkene i dobbeltpakningen fra Rema enn det er i hver pakke på meny, så det holder ikke å sammenligne prisen pr pakke.

For Active Fit nr 4 er det 32 bleier i pakken (x2 for dobbeltpakke) på Rema, mens det bare er 26 i de fra Meny, så da blir det 170 kr for 128 bleier på Rema (1,33 pr bleie) og 162 kr for 104 bleier på Meny (1.56 pr bleie) mens de hadde bleieavtale, og 216 kr for 104 bleier på Meny uten bleieavtale (2,07 pr bleie).

Skrevet

Hvis du er medlem av Coop får du 10 kr rabatt på alle bleiepakker uansett merke, størrelse etc.

Skrevet

Bleieavtalene er irriterende (flere kort å passe på osv), men de er ikke bare "tull". Så vidt jeg har klart å sjekke er det ingen steder du får Libero bleier så billig som på Kiwi hvis man bruker bleieavtalen. Bleiepakkene koster nesten det samme overalt (Kiwi, Rema, Rimi), men på Kiwi får du 4 for prisen av 3, og det gjør man ingen andre steder.

Og kjøper man de store pakkene Pampers på Rimi (i nr 4 Active Fit er det vel 42 i pakken) og bruker bleieavtale er det nesten like billig å handle bleier på Rimi som på Rema. Det mest irriterende med Pampers er at de kommer i 3 forskjellige paknings-størrelser så det er vanskelig å sammenligne priser. De fleste har (fortsatt snakker jeg om Active Fit nr 4 som jeg har litt forskjellige pakker av i huset for tiden :) pakkene med 26 bleier, Rimi har i tillegg de som inneholder 42 bleier, og så er det økonomipakkene på Rema med 2x32 bleier, alle til forskjellig pris og med forskjellige avtaler.

Skrevet

Oj...her var det mye forskjellig å finne ut av.

Jeg var på Rema da lillegutt brukte str. 3, men den str. hadde de ikke for det gikk så lite av den sa de...

Nå har han begynt å bruke str. 4, men sist jeg var innom Rema hadde de ikke Active Fit, bare den andre (hva den nå heter). Det er en liten Rema-butikk, men vet ikke om noen andre, større Rema-butikker her vi bor. Nå er bleiepakka snart tom, så får ta en titt i morgen...

Har forresten to stempler på Pampers-kortet på Meny, så hvis jeg ikke får de to siste pakkene til prisen for én, så blir jeg litt irritert, ja!

Skrevet

du får "bruke opp" det kortet du har på meny, du får bare ikke nye....:-( synes det er innmari kjipt jeg, siden det er der jeg pleier og handle....

Skrevet

Jeg har kjøpt dobbel pakke pampers på rema 1000 nå nettopp, den er det 54 bleier i, den koster 85 kr, en enkelt pakke er det 22 bleier i, den kosta 62.. det blir 1.57kr pr bleie i dobbelt pakka og 2.81 pr bleie i enkelt pakka....Dette er easy up nr 4...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...