-Diddelidu- med spire!! Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Har fått sykemelding, og aldri vært sykemeldt før så er litt usikker på hvordan dette gjøres.. Den bakerste blanketten står det at skal sendes til den som skal utbetale sykepenger. Men skal jeg da sende det til NAV eller til arbeidsgiver? Trodde dette var NAV, men står jo bak at arbeidsgiver plikter til å utbetale sykepenger de første 16 dagene av sykemeldingen.. Er kun sykemeldt for en uke.. Sikkert et dumt spm. men... håper noen kan svare meg..
trillemamma Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Jeg fyller ut den egenerklæringen som er på det bakerste arket, også beholder jeg det ene arket selv, mens alt annet leverer jeg til arbeidsgiver, så ordner de resten.
Supermamm Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Den rosa delen skal du ha selv, den gule og grønne skal til arb. giver: )
-Diddelidu- med spire!! Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2008 Takk for svar, da fikk jeg oppklart det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå