Gå til innhold

Noen som vet...ang reductil!

Tingelingelate med to tomater

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tidligere gått på reductil et par mnd før jeg sluttet. Hadde et opphold på et par mnd for så å begynne igjen. Gikk på dem et par mnd og sluttet igjen...

Tror/vet dere om det gjør noe om jeg begynner nå igjen eller burde jeg bare slutte? Kan det være noe "farlig" med å begynne og slutte så mye som jeg har gjort eller er det helt uskyldig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er vitsen med å slutte og starte? Bivirkningene er som oftest mest vanlig den første tiden etter at man har startet med en medisin. Men fasitsvaret vil du nok bare få av legen. Jeg ville derimot ikke gjort det, da er det nesten bedre å ta tbl annenhver dag for å ikke utsette kroppen for alle svingningene.

Skrevet

Det har på en måte ikke vært meiningen at det skal være så mye frem og tilbake, men jeg får så mye forstyrrelse i menstrasjon når jeg begynner på disse tabellettene så jeg blir så lei at jeg slutter og håper at jeg skal klare meg på egen hånd. Men det gjør jeg ikke...=(

Klarer meg kjempefint mens jeg er på jobb, men er sååå sulten til middag at jeg hiver innpå...huff, har kanskje bare installere JERNVILJE her:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...