*mamma*til*markus* Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Er det noen som kan komme med noe tips til meg? Skal kjøpe sportsvogn til gutten min nå, men lurer på hvilken dere kan anbefale? Jeg vil helst at den skal ta minst mulig plass, at den skal være lett og slå opp og ned! Hva vil dere anbefale meg?? Håper på masse svar:)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Jeg har tfk twist liten lett og slå sammen
Mama Mu Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Hei, Vi har Teutonia Timmy. Det som gjorde at vi valgte den var helt enkelt fordi den virket mer solid enn mange andre. Finnes mange sportsvogner som har "sprekere" design, men synes at flere kule vogner har klønete løsninger når det gjelder justeringen av ryggen. Hadde egentlig tenkt oss OTH Urban Jungle, som er veldig pen og virker veldig god for trilleturer, men valgte bort den delvis grunnet den klønete ryggjusteringen, pluss at den virket noe lang - og dyr :-). Timmyen tar ikke mye plass når du slår den sammen, lett å trille, du får lagt ryggen helt ned. Vi er fornøyde med denne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå