en-to, lappe sko..... Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Når man skriver "wall to wall" kan da andre lese det jeg har skrevet på andre sine vegger? Ser mange har smileys på fremsiden sin, hvordan får jeg det?
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Hvis den andre personen er venn med både deg og den du skrev til (evt dere har samme nettverk) så kan den det. Smileys og sånn bryr jeg meg ikke om, så det kan jeg ikke svare på.
en-to, lappe sko..... Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2008 Hvordan gjør jeg det hvis jeg ikke har lyst til at andre enn mottakeren skal se det?
Afsheen Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Da må du sende melding til innboksen og ikke skrive wall 2 wall.
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 send privar mld... Det er på samme linje som der du trykker deg inn på din private side...det står inbox:)
flypapir Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Smilys kan du få ved å legge til applications som viser humøret ditt. Hvis du er inne på siden til noen som har det klikker du bare på deres og legge til den applicationen på siden din...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå