Gå til innhold

Arrrg , har tydeligvis ikke EL denne måneden!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mensen har ikke vært ordentlig siden ppille slutt. Slutta etter sommerferien! Forrige mnd trodde jeg at jeg hadde mens (men den var mer brun enn rød) gått å venta på EL i 1 uke nå.. Tatt billig-tester, men nope.. Ingen EL. I følge el-kalk skulle den ha vært rundt 9.... men det var den ikke. Vi som har øvd så mye og bra denne tida her ;) Sukk...

Håper mensen er her igjen snart :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle jeg fult vanlige el-kalkulatorer og skjemaer, hadde jeg fremdeles vært prøver.

Fortsett å ta el-tester selv om det er over den tiden du trodde du skulle ha el, så kan det hende at du får deg en overraskelse.

Hos meg slo det da ut i 12.pp på dag 21, og da kommer jo el'en fra 24 til 48 timer etter det. Skjønte jo da at el kom for nære mens til at den var brukendes til noe og da testet måneden etter Pergo. Da kom el tidligere og om en uke skal jeg på UL :o)

Skrevet

Tusen takk for oppmuntringen :-D

Skrevet

Jeg har ikke gått på noe hormoner på 5 år elno, og basert oss på el og beregning av sikre perioder for å ikke bli gravide. Jeg har aldri hatt noe som helst problemer med å vite når jeg har el (har vist det før jeg testet).

Etter 5-6 mnd med prøving virket det som EL var "gone by the wind", -ingen symptomer, ingen el-slim eller utslag på testene... -Heller ikke den mnd jeg faktisk ble gravid... så det er håp i hengende snøre :-)

Skrevet

Takk for svar =) Nå ble jeg kjempe glad! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...