19maigull Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 noen som er sykemelt fult eller 50% nå? er det tidlig syns dere? bør man vere " syk" eller holder det å vere veldig sliten og trøtt?
Lillegulle<3 Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 er i uke 27 ca og ja jeg er sykemelt 50% på grunn av ryggen. Er ikke så sliten selv, men det er vel på grunn av at jeg har vært mye hjemme. Tror det kan være godt for kroppen og roe ned tempoet litt nå, men du må selv se hvor mye du klarer begynner å få søvnproblemer, så tror ikke jeg hadde klart å gått fulle dager bare av den grunn.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Det må vel helt og holdent komme an på hva slags jobb du har. Er et fysisk belastende eller veldig stressende er sikkert ikke det bra for graviditeten. Men jeg synes jobben skal tilpasse mest mulig. Og synes også at man skal ha en grunn til å sykmelde seg selv om en er gravid.
manne80 Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 hei, jeg er i uke 27,er 40% sykemeldt på grunn av bekkenløsning,og har vært det siden uke 23.
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Jeg går på 50% svangerskapspenger. Har vært veldig dårlig hele svangerskapet. Hadde absolut holdt meg på jobb så lenge som mulig om jeg var deg. Bare 10 uker igjen til permisjonen!!=)=) Tiden går tregt når man er hjemme, også får man dårlig samvittighet pga at man ikke er på jobb.. Strekker meg hvertfall langt for å holde ut de vaktene jeg skal ha. Er dårlig lenge etter hver vakt, men synes det er verdt det!
*Super*Mamman* Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 Hei. Jeg er i uke 27, og går ut fra jobben fra i dag av. Så nå får jeg svangerskapspenger ut svangerskapet. Har store problemer med bekken og rygg, + at jeg er trett hele tiden og hadde nattevaktsstilling på sykehus...
Stoltmai mamma:) Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 Jeg har vært sykmldt 100% siden uke 7, er nå i uke 27, er sykemldt grunet kvalme og oppkast, har en jobb hvor jeg står med mat hele dagen, pølser,pizza, boller, og kan ikke løpe på do når jeg føelr for det... og kveldene er vi alene på jobb..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå