Gå til innhold

lest babyguiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg lurer på om det er noen som har lest babyguiden , hemmeligheten bak fornøyde babyer.av Gary Ezzo og dr Robert Bucknam?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lest den. Veldig bra bok. Noe du lurte på med den?

Skrevet

leste du den på engelsk eller finnes den på norsk også?

var du første gangsfødende da du leste den?

Jeg venter barn nr 2 og fikk den anbefalt i fht å få barnet til å sove hele natta tidlig, funka det for deg?

Hørte at de anbefalte å slå barn,stemmer det???

Er den veldig sånn amme-boka, slik som jeg mener gro nylander er. Blir litt mye for meg. jeg ammet 1.mann til hun var 6 mnd, men ga henne .flaske også i tillegg nesten hele tida, så jeg er ikke noe amme-guru,men vil gjerne amme nestemann

Skrevet

Jeg er førstegang nå og fikk den anbefalt av ei. men nei nei nei, slå barn? Nei abolutt ikke. Bare oppspinn!!!! Syns den hadde masse gode poenger og synspunkter som jeg vil ta med meg videre. Og prinsippene de skriver om mener de at også ikke skal være rigide og strikte men åpen for å være fleksibel. Jeg lærte veldig masse og syns den hadde et kjempefint barnesyn :-)

Leste den på norsk.

Nå har ikke jeg lest noen amme-bok før, men den skriver jo endel om amming da og i fht å gi hele måltider, hvorfor det er lurt å gjøre sånn og sånn, samtidig som de ikke fordømmer de som kanskje må gi eller vil gi flaske. Så kommer de med råd i fht det også. Jeg har hvertfall fått tro på at jeg skal få babyen til å sove etter en par måneders tid...så får vi se :-)

Skrevet

ok, jeg får kanskje dra til byn og bestille den en dag d. Takk for anmeldelse.

Skrevet

Leste den sist og skal lese den igjen. Husker jeg fikk god bruk for mange av poengene i boken. Tror jeg kjøpte den på nettet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...