Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på 5 uker, ca 4,5 kg. Både i natt og i dag har hun blitt våt på body og strømpebukse når hun tisser. bleia lekker rett over hoften...... Jeg fester den rimelig stramt, men ikke for stramt. Den lekker uansett om hun tisser mye eller lite! noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bytt bleie! Det er forskjell på passformen til de forskjellige merkene.. Libero passer best på en rumpe, Pampers på en annen. Det er jo flere modeller å velge mellom hos samme merke også...

Skrevet

Prøv et annet merke... Hadde samme problemet med min gutt - det hjalp når jeg byttet fra Libero til Pampers... Lykke til!

Skrevet

jepps her og. Han tisset gjennom nesten hver natt.....utrolig kjedelig. Men Pampers Active Fit gjorde susen her. Libero funket ikke for vår del.

Skrevet

Husk å brette ut "ringen" rundt bena, det glemte vi innimellom helt i begynnelsen og førte til merkelige lekkasjer bak på hoften/ryggen. Tok litt tid før vi skjønte hva som var proplemet.

Ellers er jeg enig med de over her - ikke alle merker som "kler" ungen like bra så kan være smart å prøve å bytte produsent

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...