Gå til innhold

jeg er i uke 14 og har gått ner 3 kg

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det normalt? i mitt førre svangerskap gikk jeg opp i vikt veldigt fort....

er de noe jeg burde oroa meg for?

nå veier jeg 52.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 14 og har gått ned 4 kg pga. kvalme.

Ingenting å begyme seg for sier jordmor, babyen tar det den skal, og man legger tidsnok på seg :)

Skrevet

Om vekta di passer deg er vanskelig å si over nettet ;o) men jeg ville ikke uroet meg for de 3 kiloene i seg selv. Jeg er i uke 13 og har gåt ned 4 kg så langt, omtrent det samme som jeg hadde lagt på med på samme tidspunkt i forrige svangerskap. Babyen din får det den trenger, det er værre med deg. Prøv å passe på å få i deg nok næring, og skulle du fortsette å gå ned fremover, ta det opp med legen din.

Skrevet

okej....jag veier 52 kg nå....

men jeg tar nok bare opp de med min lege på torsdag...

takk for svar=)

Skrevet

Jeg går over i uke 15 i morgen og har tatt av syv kilo så langt. Fosteret tar den næringen det trenger,du skal gå kraftig ned før det er fare for den lille.

Gjest stockholms tjej
Skrevet

okej va bra....e det farligt før mig då?

for jeg føler meg ikke helt bra, jeg er blek og trøtt føler meg uvel i kroppen...

Skrevet

Det er vel mer normalt enn unormalt... vent til du bikker 20 uker... først da kommer kiloene sniiiiikende..babyen veier jo nesten ingenting ved 14 uker

Skrevet

At du er blek, trøtt og tynnere enn vanlig såpass tidlig i svangerskapet, er intet annet enn veldig normalt... Jeg har vært det med alle mine tre hvertfall--... kiloene kommer på plussiden etter 20 uker.. vent og se!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...