Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å den viste en liten gutt:-)Ble også satt frem noen dager.Hadde termin 4 juli å fikk ny termin 28 juni.Det var jo litt gøy.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så mye.. vi har ultralyd 10.mars og gleder oss kjempemye til å se kjønn.. tror det er en liten gutt her og : )

Skrevet

Grattis!! Så utrolig koselig!

 

Vi var på privat UL når jeg var 13+4 og det ser ut som om det er en liten gutt i magen min også, men jeg stoler ikke hundre prosent på det før jeg har vært på ordinær 11.mars..

Skrevet

Gled dere.Det var fint å se lillegull.Jeg var så overbevist om at det var ei jente men jammen skal en ikke alltid stole på magefølelsen:-)Så tydelig at det var en gutt.Godt å vite at den har det bra i magen og er frisk.Klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...