ivfbaby Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 okey- i dag har jeg: Vært på kontroll (28 ukers) Fått bekreftet 1 cm åpning Blitt litt tøyd, nok til å små blø i 8 timer Spist pizza med relativt mye hvitløk og chilli Gått rask tur i en halv time jeg skal: lage meg kanel te og ha sex til kvelden. hva tror dere???
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 28 uker??? Hvorfor vil du føde da????
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Eh...jeg håper du skrev feil og mener du er 38 uker...?
ivfbaby Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2008 HA HA HA ja selvfølgelig mente jeg 38!!!! INSJIIIIL:::
~Mita~ Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 er lov å håpe da ) i dag her jeg: spist bringebærblad kapsler( tatt de en stund da..) Gått lang tur Gjort masse husarbeid (har ekstremt mye energi i dag..) Spist grøt med masse kanel til middag spiser nå ostesmørbrød med masse hvitløk til kvelds drukket bitter lemon og biola skal lage meg kanel te straks Skal ha sengekos til kvelden.. håpe håpe håpe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå