Gå til innhold

Oppstått et litt uventet problem her..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår har alltid spist godt. Helt frem til nå. Normalt har han spist ca 170 ml mme. Mens nå vil han ikke ha mer enn ca 50... Han vrir seg unna og kniper munnen sammen, så det er nyttesløst. Dette har pågått i tre dager nå.Formen er ellers normal, bortsett fra at han sutrer lettere (tror det kommer av at han er sulten)

Går det an at han en 4 mnd gammel baby er matlei? Eller kan produsenten lage et "dårlig parti" med pulver?

Noen som har erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.....eller kanskje han har vondt i halsen, ikke er helt i form, mat er jo det første de kutter ut hvis de ikke er i form, hvis han sutrer kan det jo være han ikke er helt i form..... snuppa mi har ikke vært i form de siste dagene, hun spiser også bare litt.

eller kanskje han er klar for noe mer mat, grøt:)

Skrevet

dytter denne oppover igjen jeg.. sliter fortsatt med å få i han mat - så fremt det ikke er grøt for det vil han gjerne ha! Problemet er at vi forsatt er i startfasen med grøt, og jeg tørr ikke gi han mer.

Jeg er 98% sikker på at han ikke er syk...

HI

Skrevet

Har du sjekket i munnen hans?? min jente nektet plutselig å ta mat og da viste det seg at hun hadde fått Trøske(sopp i munnen), fikk behandling og ble fort bra igjen og da spiste hun ...

Skrevet

Ja, jenta mi tuller også, startet rundt 4 mnd. Noen dager spiser hun noramalt andre dager eller ganger spiser hun mye mindre. Men jeg har gitt opp d der, nytter ikke å tvinge i henne mat, da blir hun bare sur. De spiser når de er sultne. Så lenge de er blid og fornøyde så. Har en mistanke om at d er i forbindelse me økedagene, når man ammer. For her spises d lite og ofte og d er vel for å få opp produksjon!?

Skrevet

Av og til hender det at de små har litt dårlig matlyst så kanskje det er det? Går jo i rykk og napp av og til så kanskje han bare er inne i en liten periode hvor han spiser litt mindre:) Han vil nok HELT SIKKERT ta det igjen,bare vent å se:) Kan også være tenner som gjør at han har mistet litt av matlysten? Eller er han hard i magen? Han spiser nok mer etterhvert igjen skal du se:) Om du ikke har merket noe problem med grøt så kan du nok gi han litt mer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...