Gå til innhold

Krisetime hos kiropraktor? HJEEEELP...


Anbefalte innlegg

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Har trent for hardt og nå har ryggen og hoften låst seg totalt. Klarer ikke stå oppreist, klarer ikke løfte opp babyen, klarer ingenting. bare ligger på sofaen...

er det mulig å få time for å få fikset dette her i morgen? kan legevakten hjelpe meg? Siden jeg ikke går til noe kiropraktor/fysiotereapeut for øyeblikket får jeg vel ikke time der med det samme...

det gjør dødsvondt og jeg kan jo ikke gå rundt sånn når jeg er alene hjemme om dagene. Må jo kunne bære på babyen ihvertfall...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du vore til kiropraktor tidligare, så kan du ringe der. Eg har fått slik akuttime hos "min".

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Problemet er at kiropraktoren min har flytta praksisen sin til andre siden av landet... =p

og etter det har jeg bare gått til fysio pga bekkenløsning i graviditeten. Men det er jo ikke der problemet ligger nå...

Skrevet

Samme skjedde med meg, men ikke på grunn av trening;) Ryggen låste seg. Fikk akuttime hos kiropraktor neste morgen, men kan ikke si jeg syns det hjalp så veldig. Men det kan jo være det hjelper deg! Kommer an på skaden.

 

Legevakten og lege prøvde jeg ringe mange ganger (dette har skjedd flere ganger :/), men de sa alltid at de ikke kunne gjøre noe med akutte ryggsmerter.

Ene ganger krevde jeg å få komme til likevel, da fikk jeg utskrevet smertestillende, det hjalp litt!

 

Jeg kunne ikke bære eller løfte på babyen min fra han var 2-4 mnd, men likevel var det lite hjelp å få!!

 

Husk hvertfall å sykemelde deg hvis det vedvarer. Da kan samboer overta din permisjon, eller du kan få lenger permisjon!

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Ok, takk for svar=)

ringte du bare rett til en kiropraktor da eller?

Hadde vært greit om jeg ikke hadde hatt en unge å ta meg av, men dette her går jo ikke. Vi kan jo ikke holde senga begge to i morgen heller, liksom...

får håpe noen kan fikse det, jeg har endel problemer med hoftene (medfødt) og vil IKKE gå rundt med dette!

Skrevet

Ja, jeg ringte rett til kiropraktor. Hadde aldri vært der før. Forklar situasjonen så får du nok time på dagen skulle eg tro!

 

Her har det faktisk vært så gale at jeg har måttet "campe" i sengen med småen fordi jeg faktisk ikke kom meg der i fra med han!

 

Gikk som sagt i to måneder og ikke kunne løfte han! Måtte i perioder bo hos min mor som (heldigvis) var sykemeldt også en periode, og måtte elelrs ha hjelp av venniner og naboer til å løfte han ut av sengen å ta han på badet om morningen, før vi måtte tilbringe resten av dagen i sofaen! KJEKT!! :/

 

Håper du slipper det!! Lykke til i morgen:)

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Uffda, det høres jo helt forferdelig ut =(

Sykt at ikke du fikk noe hjelp. før i tiden fikk man jo husmorvikar og sånt...

håper det er et enkelt problem, og at det ikke er hoften min som har løsnet helt igjen (den gjør det innimellom, og da er det et ***** å få den tilbake på plass...)

Skrevet

Uff, nei får ikke håpe det :/ Gi en lyd om hvordan det gikk da?! :)

 

Ja, nå er det hjemmesykepleien som gjør slikt, og jeg jobber der selv, så jeg har ikke så lyst å ha kollegaer på besøk for å hjelpe oss opp av sengen.. + at jeg ikke ville at sjefen skulle få vite hvor ille det sto til, for i så fall er det 0 håp om fast jobb der etterhvert hvis jeg vil det!

Jeg klarte heldigvis ordne meg på andre måter. Men hadde ikke klart meg hvis ikke mamma var sykemeldt også da det var som værst!

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Ah, I see...

Jaja, bra det ordnet seg da ihvertfall...

Skal ringe kiropraktor klokka 8 i morgen... de stengte klokka 18 så fikk ikke tak i dem nå.

får håpe jeg får time i morgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...