Gå til innhold

Noen fra Jessheim/Kløfta området her?


#tutta 26#

Anbefalte innlegg

Jeg er 26 og bor på Kløfta og kunne tenke meg å bli kjent med noen som har baby på samme alder.Min lille prins ble født 13 oktober 2007:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så pussig at gutta er født samme dag da Løven og lurven:)Hvor fødte du da?Jeg fødte på Ahus.Noen av dere som har tid og lyst til å møtes for en lunsj en dag da for å bli litt kjent?Jeg er ikke med i noen barselgruppe og kunne tenke meg å bli kjent med noen som man kan dele litt erfaringer og tanker med.Eller trille en tur sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja litt artig det der, vi var på ahus og lå i 10 etg. jeg er heller ikke med i noen barselgruppe, skulle men stokka om på dato og får meg ikke til å ringe noen av de. Hadde vært kjempe fint om vi kunne tatt en lunsj og trillet noen ture sammen. Litt stusselig å trille rundt og rundt på jessheim mutters alene hele tida. Når kan dere da? Lurven er førstemann så jeg er veldig fleksibel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan stort sett de fleste dager men er litt opttatt i neste uke med tannlegetime,fysioterapi for lillegutt og bursdagsfeiring for stedatteren min.Men når den uka nærmer seg slutten så er det lettere og avtale en dag:)Hadde vært gøy å fått til en dag som passet for alle tre da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også ganske fleksibel av meg altså:):) Hadde vært innmari koselig fått til ett "treff" å blitt kjent med dere:)

Er noen av dere på facebook forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en profil på facebook men er sjelden inne der egentlig:)Er du med i barselgruppe?bare nysjerrig jeg:)hehe...Syns liksom alle treffer dissa damene i barselgruppa hele tida mens vi bare var tre som møtte opp på helsestasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki har profil jeg også:)

Ja er med i barselgruppe,men veit ikke helt jeg...Er nok en jeg ihverfall kommer til å ha kontakt med,men de andre virket liksom ikke så intr i noe kontakt virka det som..Jeg syns det hadde v'ært fint å hatt noen å gått sammen med jeg da,men hun ene hadde lydbok så det var ikke så farlig for henne liksom....Kunne sagt det på en litt greiere måte ihvertfall:)

Jeg har også en profil på facebook,er der inne en del...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha.....Ser liksom for meg hu derre dama med lydboka er ute på tur for seg selv:)Skikkelig greit hint om at man ikke vil bli kjent med nye folk liksom...Hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yepp!!! Samme for meg assa;) Men kunne jo sagt det på en litt kulere måte siden det her var 1 gang vi møttes syns jeg da):):;) men men må jo bare LË av hu da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til å tenke på at vi kan jo utveksle msn adresse hvis dere vil det så kan vi lettere avtale et møte kanskje?Jeg lover at jeg ikke er skummel assa:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe...Jeg har ikke noen msn adresse jeg da,:) *flau*hehe...

Kan jeg spørre om hva du heter så kan jeg adde som venn på facebook:O)

Ja hadde vært kjempe hyggelig å møttes:)

Jeg er heller ikke skummel:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm....Til og med jeg som ikke kan en dritt om data har msn adresse så det må du jo bare se å skaffe deg;)Hehe...!!Men ikke spør meg hvordan man gjør det for det vet ikke jeg!Jeg kan sende deg en PM med navnet hvis jeg får det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamsen til Oscar du har PM hvis jeg fikk det til da.Send meg en PM også da så jeg vet hvem du er hvis du skal legge meg til på fjesboka:)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig lille Oscar er da:)Måtte jo smugtitte litt på fjesboka...Hehe!Det er i grunn ganske pussig å skravle på denna måten uten å kjenne hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk:) var å så inne på siden din og,var jo go gutten din og:) Hva heter han da.Ja er innmari rart å skravle uten å kjenne hverandre ja=) heheh..H

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:)!Lillegutt heter Storm han.Så på bildene dine at dere har hund,kjempesøt da!Har hund vi også,en Langhåret Dvergdachs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storm ja:) koselig navn:)

Yepp vi har enliten beagel,raia heter henne..Så go atte:) Har ikke du noen bilder på fjesboka a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig med bilder på fjesboka mi ja,som sagt så er det ikke så ofte jeg er der inne og styrer.Er ikke akkurat noen kløpper på data for å si det sånn hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Løven og lurven!!Lurte litt på om du hadde detti av lasset jeg nå.Hehehe...Er her jeg:)Vi må jo bare få til å møtes en dag alle tre da,det hadde vært så koselig å bli kjent med dere.Hvis du vil så kan vi jo utveksle msn adresse eller navn på PM så vi kan finne hverandre på Facebook?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida ikke detti av lasset, jeg blir gjerne med jeg. har ingen fjesbok, men msn har jeg. prøver å stikke innom med en gang jeg har tid. hadde vært koselig å møtes snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...