LilleBanan blir storebror Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Har hatt kynnere i hele dag, ikke vonde men med gjevne mellomrom. Også hatt en del mensmurringer og stikninger i skjeden de siste ukene...hvilket jeg har hørt er tegn på modning. Men aldri hatt kynnere jamt en hel dag før. Noen andre?? Er ikke det at jeg tror det er no fare, bare lurer. Er forresten 34+1
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 hei! hører egentlig ikke til her lenger, men jeg må jo inn å se:) selv fødte jeg for 9 dager siden og hadde da gått 10 dager over tiden! Jeg hadde også dager der jeg hadde kynnere tett hele dagen og masse mensmurringer i ryggen.. dette hadde jeg i uker før fødselen.. og ja, det er jo tegn på modning! Når jeg kom på sykehuset etter å ha blødd litt og hatt vondt i ryggen noen timen hadde jeg hele 7 cm åpning! så disse mensmurringene og kynnerene jeg hadde hatt i uker i for veien hadde tydligvis gjort sitt! så tenk på at det bare positivt at du har litt "vondter":) Er du usikker må du ringe føden, men lykke til i hvertfall!
LilleBanan blir storebror Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2008 oi så bra. takk for svar:) Det skal eg har i bakhodet når jeg går her å "småplages"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå