to-em Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Er det noen som har en oppskrift på god og sunn smoothie til meg?Fikk så lyst på noe friskt
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Like deler av eplejuice og appelsinjuice,så tar du nesten like mye blåbær i.Til et stort glass,tilsetter du også en halv banan.Jeg synes denne er frisk og god.Håper den faller i smak for deg.
*Willow* Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Banan, frosne blåbær, et par isbiter og litt eplejuice! Kan ha i litt biola/yoghurt om du vil, men det bruker ikke jeg! Friskt og godt i alle fall:))
*bubbs* Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 vanilje yoghurt, litt appelsinjuice og melk, en halv banan og litt frossne bær.
Fruen i huset Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 vaniljeyoughurt, frosne jordbær, banan
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 Dette bruker jeg da jeg lager smoothie: En del frosne jordbær En del frosne blåbær Litt frosne bringebær Ca 1 dl Yougurt Og fyller så på med blåbær- og druedjuice fra Nora til smoothien får riktig konsistens. Denne smoothien blir frisk og litt søt i smaken. Hvis du vil ha noe som metter litt mer kan du tilsette ca en halv banan.
Piken på landet Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 Frosne jordbær, banan, jordbæryogurt og eplejuice inneholder min yndlings smoothie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå