dritgrei hei hei! Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 egentlig glad, men denne dagen har liksom bare vært rar så jeg jubler ikke akkurat, men hadde dagen startet med dette budet og stoppet der så hadde jeg vært glad..... hmmm jaja... psykologien lenge leve, herre min hatt! Vi har solgt til prisant. og det er fint. Det var fine folk og det er jeg aller gladest for!!!
frøydis m/ 4 Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Gratulerer med solgt hus. Så fint at dere fikk prisantydning og at det ikke tok lenger tid. Det er jo noe å være glad for! Og at du likte folkene er jo også bra, så vet du at det koselige hjemmet ditt blir tatt godt vare på av noen som blir like glad i det som du!!
♥Snulder Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Så deilig å ha solgt da gitt:=) Gratulerer!
Sara Rompompei Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Så deilig! Gratulerer! Vet du, det allerbeste må nok være å selge til noen du liker. En gang solgte jeg til noen som jeg absolutt ikke likte, og det har jeg i grunn slitt med i all tid siden. Det er noe med det å overlevere en bit av seg selv til fremmede. For litt av sjelen din vil jo alltid bli i den boligen liksom. Nå kan du faktisk senke skuldre og slenge føtter opp på sofaen. Nå er dere i mål! Hipp heisann hurraaaaa for det!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Vel, det å selge til prisantydning 2 dager etter visning er nå en bragd i seg selv..... Og ettersom jeg har forstått er det ikke så ofte at bolliger går så vannvittig mye over prisantydning lenger. Og nå er dere de heldige eiere av bare en bolig.... Tenk å bli sittende med 2 da.... Det hadde ikke vi hatt råd til )) Og nå kan du gå rundt å si: " mine esker, mine esker , mine dyrebare esker"..... Eller... du er kanskje altfor ung for Pompel og Pilt???? Pakke, pakke, pakke, pakke, pakke....nå skal vi pakke.....pakk, pakk.... Si takk og si ja, og bli med oss å pakk....Nei vi hakke tid, for vi skal finne skjegget......
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Gratulerer med vel gjennomført prosjekt oppussing og salg!!! Selv om dere håpet på en trillion over prisantydning, så er jo prisantydningen alltid litt over the top for tiden også, så du får tenke at det er bra uansett!!!! Og tenk så deilig å ha en ting mindre å bekymre seg for da - det er deilig!!!! Nå kan du bare forberede å pakke ned og pakke opp i nytt hjem etterhvert når alt er klart for det:-) Det blir fine finesen det:-) Og så kan du jammen meg begynne å forberede deg til fødsel og ny baby også - for nå får du tid til det istedetfor å male og snekre og sånn:-) Hipp hurra og legg beina på bordet og drikk et glass brus og feire!!!!!
Maud Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 Gratulerer med salg! Kjenner igjen følelsen av lettelse blandet med litt skuffelse. Et eller annet sted langt der inne drømmer man om masse penger selv om det kanskje ikke er realistisk. Nå er dere snart klare for østlandet og det blir bra :-D
Graciegirl Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 Grattis med raskt salg til fine folk! Må jo være deilig å slippe å tenke på flere visninger. Det er pes. Tenker det er greit å ha det overstått. Nå kan dere feire i heimen, det har dere fortjent.
dritgrei hei hei! Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 12. februar 2008 Nå har kjæresten laget mat til meg, og vi har spist og kost oss, og sett på en nedlastet episode av den nye Addison -serien.... det er deilg å ha solgt. det er rett ogs lett deilig å være ferdig, og vite hva vi har å rutte med etterhvert. vi overtar det nye huset rett før påske, så vi får satt i gang oppussing der før vi flytter inn, og det er veldig fint! Litt vanskelig blri det sikkert fordi vi bor på en annen kant av landet, men jegvelger å tro at det man vil skal ordne seg faktsik ordner seg... Tusen takk for all heiing i dag, det har vært veldig fint! hurra for dere! Nå er det kveld.
Karomamma Skrevet 13. februar 2008 #10 Skrevet 13. februar 2008 GRATULERER!!! Så deilig å vite at det går som planlagt Hva var det vi sa, he he.... Nå kan du ta vare på deg selv og magen din littegranne, så kan påskeplanene vente så lenge... Grattis igjen!!
Plutseliten :) Skrevet 13. februar 2008 #13 Skrevet 13. februar 2008 Gratulerer med salget! Så bra at det gikk såpass greit og at de som flytter inn er flotte folk. Slapp av og nyt det,det har du fortjent nå etter ukers stress for å bli ferdig. Klem
Trollmora Skrevet 14. februar 2008 #14 Skrevet 14. februar 2008 Grattis med salget! Det må være deilig å være ferdig med det og bare nyte fine huset en liten stund før papp og tape tar overhånd. prisantydning er jo ikke så værst heller!
dritgrei hei hei! Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #15 Skrevet 14. februar 2008 Nei kjære vene, det er helt toppen med prisantydning.... Jeg har valgt å lukke øynene for at boligmarkedete står stille for tida, men vi fikk kjøpt billig i den nye byen, og det sakl sies at selvom prisantydningene i stavanger er ganske høye og flotte... så får jeg små historier om at hun går for 400.000 under takst og sånn... så vi jubler i skjegget! klart vi gjør! jippi jippi!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå