ScaryMama Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 BUUUUU!!! HATER frustrerte fruer... Savner grey's *snufs*
frøken blå Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 JA!! Da skal jeg digge meg med masse mange her inne mener er ulovlig.... Hehe, litt potetgull og kanskje litt sjokolade i form av operamints?? =) Er det kl.21.40?
~sjiraff~ Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Er det ikke bare sånn oppsummeringsepisode da?
#Ariadne# Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 står på tv2.no at det er en oppsumeringsepisode. er drit skuffa. hadde gleda meg skikkelig=(
Martin+Mamma Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 TUSEN TAKK FOR PÅMINNELSEN!! jeg er blod fan hehe (",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå