Gå til innhold

Har smerter,kan det være kynnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke hatt noe smerter frem til nå i svangerskapet,å nå er jeg 26uker på vei.

Men i hele dag har jeg hatt en verkende,mens-smerte-lignende smerte på den ene siden et stykke nedforbi navlen på den ene siden..

Det har liksom kommet i rykk og napp,men det har ikke vært såå vondt at jeg ikke har klart å være i aktivitet liksom.Men nok til at det har plagt meg ...

Er ikke så kjent med dette med kynnere,men kan det være det?

Vil heller at det skal være det enn noe farlig liksom..

Takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vanseklig og si om det er kynnere. ved kynnere blir gjærne magen litt hard og " ekkel " den vil gjærne føles litt tung

noen ganger med press nedover . og gjærne ved aktivitet eller du dunker borti magen osv

hvis du er usikker så ville jeg tatt en tlf til jordmor på sykehuset og snakket litt med dem :) ingen spørsmål er for dumme . bedre og ha spurt enn å gå rund og bekymmre seg unødvendig :)

Skrevet

Er plaget med lignende smerter nede mot lysken, og har fått beskjed om at det er ligamentsmerter.

Men dersom du er bekymret så er det mye bedre med en telefon for mye enn en for lite til jordmor/lege.

Ved kynnere vil magen bli helt hard.

Skrevet

Da kan det nok være det samme jeg har,men hva er ligamentsmerter?

Skrevet

ligamentsmerter er smerter i muskel festene. Vanlig med slike smerter når babyen trenger mer plass :)

Er gravid med nr 2, og kjenner dette mye mer enn sist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...