fru.ktbar Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 1 mnd pause. Tenkte vi skulle bare ha email kontakt i en mnd kanskje 2. Ikke ringe eller treffe hverandre. Vi krangler hele tiden. Vi bor ikke sammen. Venter barn sammen om ca 3 uker. Han skal være med på fødsel kanskje. Vi håper dette kanskje kan gjøre at vi savner og setter pris på hverandre mer. Vi håper det kan gi oss litt rom til å tenke. Det er mitt forslag. Hva tror dere?
It's all about me Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Vel det kan gå som du håper, men det kan også ende med at han nyter å være alene og vil fortsette med det. Så med mindre du er forbredt på at det kan føre til at du blir alenemamma hadde jeg heller prøvd å løse det på en annen måte.
mamma til twins Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Det kan jo ende med at du nyter tilværelsen uten krangling, og vil fortsette å ha det sånn. Tenkte jeg da.. Har ingen erfaringer med å ha pauser, men det er jo vært et forsøk. Hvis dere heller ikke vil prøve familievernkontoret da. Men uansett så er vel tilværelsen alene bedre enn en tilværelse full av krangling og stress for deg som gravid, og også for barnet når det kommer. Lykke til.
snart mor til 3 Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 vel..nå er ikke passer i forhold noe som har en tendens til å funke... selv har ihvertfall jeg trua på at kommunikasjon er man nødt hvis der skal være noe håp i et forhold.. og som du selv sier så venter dere barn sammens om tre uker..da skal han da muligens være med på fødselen...skal han da stå i et hjørne for så å ikke si noe? bare sende deg mail? og det å si at dere NÅ da skal starte å ikke kommunisere de neste to månedene??er det ikke akkurat nå dere virkelig bør begynne å kommunisere?? ikke meningen å kritisere eller være negativ på noen som helst måte,men virker ikke akkurat som at du er interessert i å fortsette noe forhold med denne gutten..og er det ikke best da å gjøre et klart brudd slik at dere heller kan starte den lange veien det er å klare å bli venner slik at dere kan kommunisere rett i forhold til barna??
Brunetta =) Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Pause tror jeg ikke har noe for seg. Man må løse problemene uansett. En pause blir bare og forskyve problemet. Klarer man ikke ordne opp nå vil man ikke gjøre det senere heller. Og verfall ikke når det kommer ett barn til verden. Syntes heller dere skal sette dere ned og snakke ut om ting og se om dere finner en løsning på ting og bli enige. Regel nr 1: Åpenhet og ærlighet. Har man ikke det, har ikke huset noen grunnmur og stå på!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå