Gjest Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Da har Kim brukt usaasynlig mye penger... Kjøpt sykkel akkurat nå. (han ringte tillabmannen likt med at han skrev under papirene:p)
ScaryMama Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 He he, han har vel det... Han skulle heller kjøpt kozymannen sin, mye billigere;)
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Men jeg tror at gutta kom frem til følgende; Hvordan kan vi lure ham med på tur om vi har sykkelen hans?! Hehe... Skal du på selvplaging på fredag? Hvorfor?
ScaryMama Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 NEI! Han skal ikke lures med på tur for svarte! Har fått gavekort av svigermor på massasje og hudbehandling. Og de tilbyr kosmetisk sliping, så jeg lurte på å prøve det, jeg syns at huden min ligner på asfalt for tiden...
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Neida, de kommer sikkert ikke til å prøve engang. (sæææææærlig:p) Ahaaaa. Ekke sånt farlig a? Har sett damer på tv som har sett ut som rødmussede alkiser i ukesvis etterpå?! (og man skal tro på ALT på tv, jattajatta)
ScaryMama Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Pratet litt med DenSisteSamurai om det i går, og hun mente at den typen med syre er mest effektiv, men sånn type hun trodde at jeg skulle ta ikke var spesielt røff (eller effektiv). Vi får se!
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 Bare ikke bli rosa da;) Gleder meg til torsdag jeg! Mest til desserten, den har jeg siklet på LENGE nå... Og du vet de trådene om "hva skal du kose deg med i kveld", hvorfor er det ingen som svare feks Mannen til naboen eller noe, hadde vært moro. (og lagt til, tror hun er dibber, hihi)
ScaryMama Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 He he, kan svare deg jeg! Men du hadde kanskje ikke trodd meg siden jeg ikke har naboer? Jepp, gleder meg masse til torsdagen! Har ikke spist noe der så jeg gleder meg til opplevelsen;) Og et glass rødvin (jeg er den eneste som kan ta meg et glass) så blæh!
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #9 Skrevet 12. februar 2008 Sasa kan vel også ta seg et glass egentlig;) Eller Jens dersom Sasa kjører! Og forresten, GNI DET INN du. Jeg vil ha et glass med sjampis!
ScaryMama Skrevet 12. februar 2008 #10 Skrevet 12. februar 2008 Ah, visste ikke at det var flere enn oss 4... Hvem andre kommer?
ScaryMama Skrevet 12. februar 2008 #12 Skrevet 12. februar 2008 Ok... Men du, jeg spiser IKKE gakk- gakk på torsdag, bare så det er sagt;)
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #13 Skrevet 12. februar 2008 Påtvinger ingen noenting jeg:) Bare jeg får spise det jeg vil ha! Hihi...
ScaryMama Skrevet 12. februar 2008 #14 Skrevet 12. februar 2008 Nå som jeg spiser bare en gang om dagen skal det jeg spiser være veldig godt:) Gakk gakk er skummelt he he...
ScaryMama Skrevet 12. februar 2008 #16 Skrevet 12. februar 2008 Min nye livsstil, intermittent fasting. Jeg kan dytte opp innlegget for deg...
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #17 Skrevet 12. februar 2008 Hmmm, hørtes usunt ut;) Hihi. JEg pleide å spise sånn før jeg, men det funker dårlig nå. Spiser jeg ikke når jeg "skal" nå så blir jeg jo sengeliggende. Møkkagraviditet ass.
ScaryMama Skrevet 12. februar 2008 #18 Skrevet 12. februar 2008 Jeg tror ikke det passer for gravide nei;)
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #19 Skrevet 12. februar 2008 Aha, nå skjønte jeg litt mer:) Og da kan jeg jo gladelig fortelle at jeg vet det fungerer. Det er jo sånn jeg har levd i mange år og Jens går opp og opp med samme kosthold, jeg går ned når jeg spiser sånn. Selv om jeg ikke nødvendigvis spiser så veldig sunt også...
ScaryMama Skrevet 12. februar 2008 #20 Skrevet 12. februar 2008 Det var sånn jeg også levde før, men så ville jeg bli "sunnere" så jeg begynte å tvinge i meg frokost. Jeg gikk opp 10 kilo men dette var samtidig som jeg sluttet å røyke så vektoppgangen var sikkert en kombinasjon. Uansett, jeg føler meg mye bedre og det er godt å kunne spise både pasta og brød, og ikke telle kalorier når jeg først spiser.
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #21 Skrevet 12. februar 2008 Kan jeg tenke meg:) Jeg klarer ikke forestille meg noe kjedeligere enn kaloritelling og å gi slipp på ting man liker egentlig. Så her i gården spises det (også i ugravid tilstand) det man har lyst på. Så får man heller ut og trimme om man ikke er fornøyd med droget. Men det er jo ikke alle det funker for heller. Og jeg hater forøvrig frokost, men spiser jeg det ikke virker jeg jo ikke om dagen. Grrrr... Håper det ikke blir en vane. Skal legge krek, tilbake om litt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå