Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Å, hver dag tikker det inn meldinger på mobilen- eller en telefon eller to fra veninner som lurer på om det er noe på gang. Jeg har sagt fra at jeg skal gi beskjed når det er det- men mener da når jeg har født og ikke når riene begynner... Blir sååååå irritert!! Er det jeg som tar på vei eller? Foreldrene våre maser ikke, de bare spør. Sier de blir nervøse hver gang vi ringer- for da kan det jo være at det er pågang eller har skjedd. Men det kan jeg på en måte forstå. Rett over en uke til termin- og ingen tegn enda på at noe skjer. Vil ikke gi beskjed før jeg har født, for ser for meg at om jeg sender sms med at vannet har gått f.eks skal de hvertfall mase... De mener jo sikkert ikke noe vondt med det likevel. Men jeg har aldri sendt sanne meldinger når noen av de har skulle føde...
v0nnen ~ Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Har det samme problemet!! blir ganske lei! Jeg har det problemet bare eg skal ner til byen en tur. ALLE spør. "nå kan det ikke vær lenge igjen, kor lenge er det igjen NÅ da" OSV Blir sprøøøø..
UngVoksen-over termin Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Jeg har samme problemet.. i dag fant jeg ut at jeg skal skrive en melding hver eller annen hver morgen - og sende den til flere av de som pleier å spørre meg.. Jeg har spesiellt 6 stk på listen min... I dag skrev jeg : Dagens oppdatering: Vært hos jordmor. Ikke noe tyder på at ting skjer de nærmeste timene. Jeg gir en lyd så snart vi er på vei til klinikken. Alle ble sååå glad - og jeg slapp å skrive det samme tusen ganger :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå