babysjuk82 Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Flere som har det? Sånn stingsmerter? Tror det er der,helt nederst. Litt redd for exu.men da sku eg vel hatt akutt ondt no,og my blødninga? 6+5.
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Hvis du hadde hatt exu så tror jeg du ville ha hatt veldige smerter! Jeg har hatt sting der jeg og, det er vel bare noen bånd som strekker seg eller noe annet rart
mammatilteddy Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Det er livmoren som utvider seg. 8+1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå